Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: Την γνώμη σας για πρακτική εργασία.

  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    Σοφοκλής
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή Την γνώμη σας για πρακτική εργασία.

    Καλησπέρα στην κοινότητα.Είμαι τελειόφοιτος μηχανικός αυτοματισμού του τει Πειραιά και επειδή βλέπω πως υπάρχουν έμπειρα μέλη στο φόρουμ είπα να ζητήσω την γνώμη σας για την πρακτική μου άσκηση.
    Αφού ολοκλήρωσα πριν λίγους μήνες τις στρατιωτικές υποχρεώσεις , όπως είχα προγραμματίσει ξεκίνησα να ψάχνω για την πρακτική μου.
    Πρακτική βρίσκω εύκολα (αφού επιδοτείται) και από τα μέσα νοεμβρίου θα μπορούσα να είχα ξεκινήσει αλλά προτίμησα να την καθυστερήσω.
    Οι εταιρίες που βρήκα προσλαμβάνουν μόνο πρακτικάριους ,για κάποιες συγκεκριμένες θέσεις γραφείου που δεν έχουν πολύ δουλειά, και τους αλλάζουν κάθε 6 μήνες που τελειώνει και η επιδότηση. Έκτος ότι δεν υπάρχει περίπτωση να με κρατήσουν και μετά το πέρας της πρακτικής άσκησης,σε αυτές τις θέσεις δεν μαθαίνεις τίποτα (σύμφωνα και με εμπειρίες συναδέλφων μου).
    Έτσι ξεκίνησα να ψάχνω μόνος μου εταιρίες ,αλλά και θέσεις από αγγελίες, που ασχολούνται με αυτοματισμούς (PLC-SCADA κυρίως και όχι μόνο) μπάς και βρώ κάτι που να έχω μία προοπτική ή τουλάχιστον να μάθω κάτι παραπάνω από αυτά που έμαθα στην σχολή.
    Έχω απευθυνθεί σε κάποιες εταιρίες αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρεί κάτι,άσχετα που επιδοτείται η πρακτική και που έχω όρεξη για δουλεία και μάθηση.
    Πιστεύεται λοιπόν πως είναι άσκοπο αυτό που κάνω και απλά χάνω χρόνο για την κτήση του πτυχίου μου;;
    Ή να συνεχίσω το ψάξιμο ;;;
    Επίσης θα ήμουν ευγνώμων από άτομα που είναι στο χώρο,αν μου προτείνεται καμία εταιρία για να απευθυνθώ.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    1 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Πίσω απ' τον ήλιο
    Μηνύματα
    760

    Προεπιλογή