Σελίδα 1 από 6 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 60

Θέμα: Ερωτήσεις σχετικές με τον Rigol DS1054Z

  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Άνω Αχαρναί
    Μηνύματα
    717

    Προεπιλογή Ερωτήσεις σχετικές με τον Rigol DS1054Z

    Έχοντας διαβάσει αρκετά καλές κριτικές για τον εν λόγω παλμογράφο, είπα να κάνω μια αναβάθμιση μιας και ο Leader dual trace που έχω, φέτος συμπληρώνει τα 40 χρόνια! Τον παρέλαβα σήμερα τον συγκεκριμένο παλμογράφο από την εδώ αντιπροσωπεία. Δουλεύοντάς τον, αισθάνθηκα να είμαι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο, μιας και η φιλοσοφία των ψηφιακών παλμογράφων είναι τελείως διαφορετική από τους παλιούς αναλογικούς.

    Μία από τις πρώτες δοκιμές, ήταν να του κάνω test σε κυματομορφές που έπαιρνα από έναν πρόχειρα στημένο ATMEGA328, που μου έδινε από 1HZ έως 2MHz, σε τετράγωνο σήμα με duty cycle ακριβώς 50% και με πλάτος φυσικά 5V. Αυτό που παρατήρησα και δεν μου πολυάρεσε, ήταν ότι οι οριζόντιες γραμμές του low και του high, είχαν μια ασάφεια ως προς το πάχος τους, σημάδι ότι έβλεπε να υπάρχει θόρυβος στο σήμα. Στον αναλογικό όμως παλμογράφο, οι κυματομορφές ήταν καθαρές σε όλες τις συχνότητες. Αυτό σημαίνει κάτι;

    Επίσης δεν μπόρεσα να βρω αν και το έψαξα στο user guide, το πώς φεύγει ο πίνακας με τις διάφορες τιμές που μου έβγαινε μέσα στην κυματομορφή επάνω αριστερά.

    Η 3η ερώτηση έχει να κάνει, με το ποια optional θεωρούνται πιο σημαντικά. Πιστεύω το πιο σημαντικό να είναι η μνήμη, που την έχει κόψει στο μισό ο κατασκευαστής. Ίσως και η ανάλυση των bus I2C και SPI, αν και έχω στην άκρη το κινέζικο logic analyzer, που κάποια στιγμή πρέπει επιτέλους να βρω χρόνο να ασχοληθώ, μιας και για αυτό το λόγο υποτίθεται ότι έκανα αναβάθμιση στον φορητό μου. Επίσης για όσους το έχουν ψάξει. Υπάρχει κάποια πηγή στο εξωτερικό που να αγοραστούν οι κωδικοί των optional και να έρθουν πιο φθηνά από τον εδώ αντιπρόσωπο; Οι τιμές που μου είπε είναι φωτιά...