Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Τι να προτιμήσω smd ή standard μεγέθους εξαρτήματα; Ποιές οι διαφορές τους;

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Άκης
    Εγγραφή
    May 2017
    Περιοχή
    αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή Τι να προτιμήσω smd ή standard μεγέθους εξαρτήματα; Ποιές οι διαφορές τους;

    Καλημέρα σε όλους! Είμαι αρχάριος και έχω μια απορία. Φτιάχνω ένα project με arduino και η απορεία μου είναι η εξής. Ποιά η διαφορά των smd με τα εξαρτήματα standard μεγεθους (through hole); και φυσικά δεν μιλάω για το εμφανισιακά κομμάτι;
    Έχουν τον ίδιο χρόνο ζωής μεταξύ τους; Και αν ναι για πιο λόγο χρησιμοποιούντε ακόμα τα εξαρτήματα through hole για τα οποία υπάρχουν αντίστοιχα smd ίδιας τιμής; Δεν ξέρω αν είναι χαζή η ερώτηση μου αλλά όπως προείπα δεν έχω αρκετή εμπορία, και θέλω να φτιάξω ένα κύκλωμα όσο πιο ποιοτικό γίνεται που να αντέχει στον χρόνο.

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Sep 2012
    Περιοχή
    Χολαργός
    Μηνύματα
    1.907

    Προεπιλογή

    Καλως ήρθες στο φόρουμ !
    Τα ΤΗΤ ειναι για κατασκευες που δεν σε νοιάζει το μεγάλο μέγεθος , γενικά για μικρή παραγωγή , και ειναι πιο ευκολα για χομπιστες .
    Οταν πας σε μεγαλες παραγωγές , τα SMD επειδή ειναι μικρότερα , φτηνότερα , δεν θελουν τρύπες , συσκευάζονται σε ρολλα , συναρμολογούνται απο μηχανές σε μεγάλες ταχύτητες
    και για αλλους λογους που μπορει να μου ξεφεύγουν ... κατεβάζουν το κόστος παραγωγής του τελικού προιόντος και προτιμούνται

    3 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aktis : 01-06-17 στις 17:49

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον aktis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    vasilllis (02-06-17)

  4. #3
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Άκης
    Εγγραφή
    May 2017
    Περιοχή
    αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από aktis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλως ήρθες στο φόρουμ !