Σελίδα 1 από 9 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: Τεχνικός ναι, ηλεκτρονικός όχι...

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    Μηνύματα
    126

    Προεπιλογή Τεχνικός ναι, ηλεκτρονικός όχι...

    Καλησπέρα.

    Είμαι τεχνικός υπολογιστών και δικτύων τα τελευταία 14 χρόνια. Μια δουλειά που μου αρέσει μιας και μετά από αρκετό καιρό ξαναγύρισα στην πρώτη εταιρία που εργάστηκα . Πέρασα βέβαια και από άλλες δουλειές τα τελευταία χρόνια όπως δουλειά γραφείου λόγω χρημάτων κυρίως για 5 χρόνια και μετά σαν διαχειριστής ιστοσελίδων /προγραμματιστής σε εταιρίες στην επαρχία.

    Το μεγάλο μου όμως λάθος ήταν ότι ποτέ δεν ασχολήθηκα σοβαρά με το ηλεκτρονικό κομμάτι. Εντάξει , δεν είμαι και τελείως άσχετος. Δεν έχω θέμα με το πολύμετρο, μπορώ να κάνω μια κόλληση, να αλλάξω μια αντίσταση, έναν πυκνωτή και αρκετά απλά ακόμα τα οποία τα ξέρουν όλοι πλέον αλλά νιώθω καμιά φορά άσχημα που δεν ξέρω να δώσω λύσεις σε απλά θέματα.

    Για παράδειγμα
    Έχω ένα τροφοδοτικό Laptop το οποίο δεν δουλευει καλά υπό φορτίο. Laptop δεν έχω όμως να το δοκιμάσω....Πως μπορώ να του δώσω το κατάλληλο φορτίο?
    Τι διαφορά έχουν οι διάφοροι τύπου μετασχηματιστές? Ξέρω για AC/DC , switching power supply, τροφοδοτικά για Laptop αλλά είμαι παντελώς άσχετος στο πως δουλεύουν όλα αυτά τα παραπάνω. Σίγουρα ξέρω να διαβάζω την πολικότητα, να αλλάζω ένα βύσμα στο μετασχηματιστή , να δώ ποιο ειναι το θετικό, το αρνητικό αλλά.
    Προχτές έδωσα ένα φορτιστή για laptop σε ένα πελάτη για να τον χρησιμοποιήσει σε οθόνη. Τελικά του δούλεψε αλλά το θέμα είναι ότι δεν ήμουν σίγουρος παρόλο που με είχε διαβεβαιώσει φίλος ότι θα δουλέψει..Και δεν ξέρω γιατί πχ μπορεί να δουλέψει η γιατί να μην μπορεί να δουλέψει