Σελίδα 1 από 15 1 2 3 11 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 143

Θέμα: Κατασκευή Θερμομονωτικού Θαλάμου Ζύμωσης με Peltier

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    May 2019
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    8

    Προεπιλογή Κατασκευή Θερμομονωτικού Θαλάμου Ζύμωσης με Peltier

    Καλησπέρα σας, είμαι ερασιτέχνης ζυθοποιός, σε πολύ αρχικά στάδια γνώσης όμως. Κάθε παρτίδα που μαγειρέυω, όλο και κάτι νέο μαθαίνω και όλο κάποιο λάθος διορθώνω. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο διαρκούς μάθησης σε αυτό το χόμπι, δημιουργήθηκε η ανάγκη για ένα πλήρως ελεγχόμενο, θερμοκρασιακά χώρο, θάλαμο ή ένα κουτί ας πούμε όπου θα μπορώ να πετύχω απόλυτα σταθερές θερμοκρασίες. Το γλέυκος, το μείγμα δηλαδή βύνης, λυκίσκου, μαγιάς και νερού θα πρέπει να μείνει σε μια σταθερή θερμοκρασία για ένα συγκερκιμένο χρονικό διάστημα ώστε γίνει η διαδικασία της ζύμωσης.
    Το μείγμα αυτό, γύρω στα 40 με 42 λίτρα το βάζω σε έναν ανοξείδωτο κάδο χωρητικότητας 50 λίτρων. Η κατηγορία μπύρας που φτιάχνω θέλει σταθερή θερμοκρασία ζύμωσης 16 βαθμούς κελσίου για τις πρώτες 5 ημέρες και 18 βαθμούς κελσίου για άλλες 25 ημέρες, συνολικά η ζύμωση διαρκεί ένα μήνα. Αυτό είναι το ιδανικό και φυσικά δε το έχω πετύχει μεχρι τώρα λόγω το ότι είμαι ''όμηρος'' της θερμοκρασίας δωματιού με αποτέλσμα η ζύμωση να γίνεται σε υψηλότερες θερμοκρασίες και η γεύση να μην είναι η σωστη με πολύ απλά λόγια.
    Στο εμπόριο υπάρχει η λύση, λέγεται ψυκτικός θάλαμος ζύμωσης αλλά το κόστος δεν είναι απλά απαγορευτικό, ξεπερνάει το μπατζετ που διέθεσα για την αγορά όλου του εξοπλισμού μου.