Σελίδα 1 από 3 1 2 3 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Πώς να μάθω να φτιάχνω κυκλώματα;

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Oct 2020
    Περιοχή
    Χαλκιδική
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή Πώς να μάθω να φτιάχνω κυκλώματα;

    Καλησπέρα!

    Είμαι φοιτητής στο ΗΜΜΥ του ΑΠΘ και μόλις ξεκίνησα να παίζω με ηλεκτρονικά. Από θεωρία γνωρίζω τα βασικά, μέθοδος κόμβων, βρόχων λειτουργία πηνίων και πυκνοτων σε dc μιγαδική ανάλυση κυκλωμάτων (χωρητικα, επαγωγικά, φαινόμενη ισχύς) σε AC.

    Αλλά τώρα που ξεκίνησα να παίζω κατάλαβα ότι δεν ξέρω τίποτα! Τώρα παρακολουθώ ηλεκτρονική 1 και δεν μπορώ να φτιάξω ούτε έναν amplifier με ένα τρανζίστορ σωστά...

    Ο εξοπλισμός μου είναι ένα breadboard, πυκνωτές ηλεκτρολυτικοί και κεραμικοί, καμία 40 npn τρανζίστορ (έκαψα 3) αρκετές αντιστάσεις , 4 push buttons και ένα deep switch που έχει 4 διακόπτες και καμία 10 δίοδοι. Επίσης έχω και κάτι ολοκληρωμένα, ένα 555timer, κάνα 2 and gates και not gates και xor.
    Επίσης έχω πολλά λεντακια και πολλά jumper cables.

    Για τροφοδοσία έχω μόνο ένα τροφοδοτικό 5,25vdc. Επίσης έχω και ένα πολύμετρο. Για AC generator συνδέω το κινητό μου με mini jack (έκοψα κάτι παλιά ακουστικά που είχα) και βάζω μουσική :p αλλά το πλάτος ειναι παρά πολύ μικρό. Το συνδεσα σε ένα ηχειάκι που έβγαλα από μια παλιά τηλεόραση και ο ήχος είναι πολύ χαμηλός. Προσπάθησα να φτιάξω έναν amplifier με τραζινστορ αλλά δεν δούλευε (θα ανοίξω συγκεκριμένο τοπικ για αυτό). Έβγαλα και κάνα 2 πηνία από την τηλεόραση και 3 άλλα που μοιάζουν με τρανζίστορ αλλά είναι πιο χοντρά και πιο τετράγωνα (νομίζω λέγονται regulators).

    Πώς μπορώ να ξεκινήσω να φτιάχνω και τι να φτιάξω; Δεν μπορώ να βρω τίποτα στο ίντερνετ που να βοηθάει. Υπάρχουν βίντεο που δείχνουν αλλά δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει το κύκλωμα... Επίσης για AC χωρίς παλμογράφο και generator πως θα παίξω;

    2 Not allowed! Not allowed!