Σελίδα 1 από 3 1 2 3 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Ηλεκτρονικό κύκλωμα LED

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Dec 2013
    Περιοχή
    Σερρες
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή Ηλεκτρονικό κύκλωμα LED

    Καλησπέρα! Είμαι αρχάριος στα ηλεκτρονικά κυκλώματα και θα ήθελα τη βοήθεια σας σε κάτι που θέλω να κάνω!! Θέλω να κατασκευάσω 2 σειρές με LED που η πρώτη θα είναι μόνιμα στο ρεύμα και να αναβει και η δεύτερη θέλω να ανάβει χειροκίνητα με το πάτημα ενός button για όση ώρα θα το έχω πατημένο! Μέχρι εδώ όλα καλά και εύκολα!! Από εδώ και πέρα όμως... Θα ήθελα να έχει την ιδιαιτερότητα την στιγμή που θα πατήσω το button και θα ανάψει η δεύτερη σειρά να σβήσει ταυτόχρονα η πρώτη! Και όταν αφήνω το button και σβήνει η δεύτερη να επανέρχεται η πρώτη σειρά με καθυστέρηση 1-2 δευτερολέπτων!! Είναι εφικτό κάτι τέτοιο; Και αν είναι εφικτό τι εξαρτήματα θα χρειαστώ;; Να προσθέσω ότι το κύκλωμα θα τροφοδοτείται με DC~13.8v

    Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος
    Όνομα
    Μάρκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    2.946

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από johnny_ser Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα! Είμαι αρχάριος στα ηλεκτρονικά κυκλώματα και θα ήθελα τη βοήθεια σας σε κάτι που θέλω να κάνω!! Θέλω να κατασκευάσω 2 σειρές με LED που η πρώτη θα είναι μόνιμα στο ρεύμα και να αναβει και η δεύτερη θέλω να ανάβει χειροκίνητα με το πάτημα ενός button για όση ώρα θα το έχω πατημένο! Μέχρι εδώ όλα καλά και εύκολα!! Από εδώ και πέρα όμως... Θα ήθελα να έχει την ιδιαιτερότητα την στιγμή που θα πατήσω το button και θα ανάψει η δεύτερη σειρά να σβήσει ταυτόχρονα η πρώτη! Και όταν αφήνω το button και σβήνει η δεύτερη να επανέρχεται η πρώτη σειρά με καθυστέρηση 1-2 δευτερολέπτων!! Είναι εφικτό κάτι τέτοιο; Και αν είναι εφικτό τι εξαρτήματα θα χρειαστώ;; Να προσθέσω ότι το κύκλωμα θα τροφοδοτείται με DC~13.8v