Σελίδα 1 από 3 1 2 3 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: Υπερπυκνωτές

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Giorgos_E
    Εγγραφή
    Mar 2021
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    5

    Προεπιλογή Υπερπυκνωτές

    Χαιρετώ όλους στο φόρουμ σας ευχαριστώ για την βοήθεια σας και τις γνώμες εκ των πρότερων.
    Είμαι αρχάριος και θέλω την βοήθεια σας.


    Έχω 2 υπερπυκνωτές Maxwell(οι οποίοι λειτουργούν και ως μπαταρίες από όσο ξέρω) 2,7vdc 350f και θέλω να τους χρησιμοποιήσω σαν powerbank 5V.


    Έχω 6 πηγές (μπαταρίες) των 1,2 - 1,6 v 10-15mA η κάθε μια.

    θέλω από τις πηγές να φορτίζουν οι υπερπυκνωτές και η έξοδος μου να έχει 5 - 5,4v


    Και εχω τρεις απορίες:

    1.Πως πρέπει να συνδέσω του πυκνωτές;

    2.Πως είναι καλύτερα να συνδέσω τις πηγές μου;

    3.Δεν θα πρέπει λογικά να χρησιμοποιήσω κάποιες διόδους από τις πηγές προς τους πυκνωτές; Αν ναι τι διόδους προτείνετε;

    Επίσης να επισημάνω ότι λόγω ότι οι πηγές μου έχουν χαμηλή ισχύ εάν αυτό έχει σαν επίπτωση την αργή φόρτιση των πυκνωτών δεν είναι κάτι που με πειράζει.

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη IRF
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2014
    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    1.533

    Προεπιλογή

    α)Βάλε ένα λινκ από εκεί που αγόρασες τους υπερπυκνωτές
    β)Να θυμάσαι ότι αν συνδέσεις σε σειρά μπαταρίες έχουν και οι μπαταρίες εσωτερική αντίσταση.Έτσι αν η κάθε μπαταρία δίνει 10-15mA σε σειρά αυτό θα μειωθεί.Μηπως θες να πεις 10-15mAh

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. #3
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Giorgos_E
    Εγγραφή
    Mar 2021
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    5

    Προεπιλογή υπερπυκνωτές

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από IRF Εμφάνιση μηνυμάτων
    α)Βάλε ένα λινκ από εκεί που αγόρασες τους υπερπυκνωτές
    β)Να θυμάσαι ότι αν συνδέσεις σε σειρά μπαταρίες έχουν και οι μπαταρίες εσωτερική αντίσταση.Έτσι αν η κάθε μπαταρία δίνει 10-15mA σε σειρά αυτό θα μειωθεί.Μηπως θες να πεις 10-15mAh