PDA

Επιστροφή στο Forum : Διατομή καλωδίου;



CloseYourRouter
01-01-22, 16:43
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!
Τι διατομή πρέπει να έχουν τα καλώδια από τον Ενισχυτή (που θα βρίσκεται στο Πορτμπαγκάζ) μέχρι τα ηχεία (στις μπροστά πόρτες) ώστε να παίζουν απροβλημάτιστα;
Σημείωση τα ηχεία είναι διαιρούμενα και θα τοποθετηθεί και το crossover που υπάρχει μαζί με αυτά, Ο Ενισχυτής θα είναι μάλλον ο TRF M 600.4 AB και τα ηχεία κατά πάσα πιθανότητα Hertz CK-165.
Ευχαριστώ!!!

mikemtb
01-01-22, 17:20
ευκαμπτο 2*1,5mm² κατ ελάχιστο με προτίμηση σε 2*2,5mm²
παλιά ειχα δει κατι ωραία ημιδιαφανη υπερέυκαμπτα, τωρα δε ξερω τι υπαρχει

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

CloseYourRouter
01-01-22, 17:35
ευκαμπτο 2*1,5mm² κατ ελάχιστο με προτίμηση σε 2*2,5mm²
παλιά ειχα δει κατι ωραία ημιδιαφανη υπερέυκαμπτα, τωρα δε ξερω τι υπαρχει

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα όταν γράφεις 2*2,5mm² το 2 σημαίνει δίκλωνο με διατομή 2,5mm

chipakos-original
01-01-22, 17:51
Παντως η απόσταση είναι μικρή επομένως σε ενδιαφέρει η σωστή μόνωση των καλωδίων και το σωστό πέρασμα των καλωδίων για να μην γίνει καμιά βλάβη με το πέρασμα των χρόνων.

RAFAHL
01-01-22, 19:15
εχω στο δικο μου σε ενα sony xplod 1000 4ch εχω 20αρα καλωδιωση 4awg και 80Α ασφαλεια φευγει απο το θετικο της μπαταριας το ενα καλωδιο και παει στον ενυσχητη και το αρνητηικο του ενυσχητη το παιρνεις απο την γειωση του αυτοκινητου ...το σωστο περασμα ειναι απο την μια πλευρα του αυτοκινητου το ρευμα απ οπου θες και μπορεις να περασεις μεσα απο λαστιχα και μετα με σιλικονι για στεγανοποιηση και απο την αλλη πλευρα του αυτοκινητου τα rca τις γραμμες των ηχειων και το remote τα καλωδιο απο ενυσχητη μεχρι ηχειο μπορεις να πας απο 2χ1,5μμ2 καλωδιο και οπου μπορεις απεφυγε τις ενωσεις ....

kostas69
01-01-22, 19:41
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
Δες εδώ