PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΪ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΕΤΑ...



x_yannis
10-09-05, 03:01
Ωσες φορες και να το δοκιμάσω δεν γίνεται τπτ. Δεν μένει καλάϊ πάνω στην πλακέτα παρα μόνο στο υλικό που τοποθετώ και ουσιαστικά αυτό κουνιέται μετά. Κάποια πρόταση; (το ξέρω οτι σας έχω κουράσει αλλά είμαι αρχάριος ακόμα) Ευχαριστώ

gsmaster
10-09-05, 03:50
Θα πρέπει να ζεστάνεις την πλακέτα. Το καλάι το "τραβάει" η θερμοκρασία.
Μήπως η πλακέτα έχει πάνω κάποιο είδος βερνικιού? Αν το βερνίκι είναι παχύ, θα δυσκολευτείς λίγο να κολλήσεις, καλό είναι να το ξύσεις με κάτι να φύγει από τα συγκεκριμένα σημεία.
Μαζί με το κολλητήρι σου πρέπει να σου δώσανε και ένα σφουγγαράκι. Αυτό θα το βρέξεις και θα το στίψεις, ίσα να είναι υγρό και με αυτό θα καθαρίζεις την μύτη του κολλητηριού σου.


θα δείς μερικές φωτογραφίες εδώ -> http://www.epemag.wimborne.co.uk/solderpix.htm
και πάρα πολλά ακόμα εδώ (http://www.google.com.gr/search?q=soldering+guide&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:el-GR:official)

ΥΓ κάπου είχα βρεί κάποτε ένα βιντεάκι της smart kit που εξηγεί ακριβώς αυτό. τέσπα υπάρχουν άπειρες σελίδες στο δίκτυο...

tnt_tuner
11-09-05, 02:18
για να παρει καλαι κ η πλακετα πρεπει να ζεσταθει κ η πλακετα οπως ειπε κ ο gs. την ειχα παθει κ εγω στην αρχη! (το κολπο ειναι ιδιο με αυτο που κανουν οι υδραυλικοι με τους χαλκοσωληνες!)
βαλε το εξαρτημα πανω στην πλακετα κ ακουμπα το κολιτηρι κ στα δυο. στην γωνια που κανουν δηλαδη. μολις εχουν ζεσταθει αρκετα κ τα δυο ακουμπα λιγο καλαι εκει που θες να κολησεις. μην ακουμπας το καλαι απευθειας στο κολιτηρι αλλα στην πλακετα γιατι αλλιως θα πηγενει ολο στην μυτη του κολιτηριου κ οχι στην συνδεση!
το βασικοτερο ομως ειναι να ζεσταθουν καλα!

αν θες μετα να βαλεις κ'αλο καλαι λιωσε αυτο που ειναι πανω στην συνδεση κ ακουμπα το συρματακι στο λιωμενο!

d.r soutras
17-12-05, 13:52
μπορεί να μην έχει γίνει το stipping, βάλε σε μία χαρτοπετσέτα λίγο ασετόν και τρίψε την πλακέτα καλά.