PDA

Επιστροφή στο Forum : Επικασσιτέρωση



Killo_Watt
26-12-05, 14:38
Ξέρετε αν υπάρχουν έτοιμες επικασσιτερωμένες πλακετες που να τις βάλω στα χημικά και το αποτέλεσμα να είναι μια επικασσιτερωμένη πλακετα???

billy
26-12-05, 14:51
Όχι, η επικασσιτέρωση γίνεται αμέσως μετά την αποχάλκωση με ειδικό χημικό, η απλά με βουρτσάκι πάνω στο κολλητήρι.

Killo_Watt
26-12-05, 15:32
Αυτό με το βουρτσάκι καλό ακούγεται μπορώ να το βρω εύκολα η θα με κοιτάνε σαν να ήρθα από το διάστημα???

Όσον αφορά το χημικό ξέρεις πόσο κάνει και αν είναι εύκολη η όλη διαδικασία???

kagiorgos
12-01-06, 15:38
Επηδή είμαι αρχάριος, μπορείτε να μου πείτε τι είναι η επικασιτέρωση ;

gsmaster
12-01-06, 16:18
Επειδή είμαι αρχάριος, μπορείτε να μου πείτε τι είναι η επικασιτέρωση ;

Είναι αυτό το ασημί που έχουν πάνω οι έτοιμες πλακέτες. Είναι ένα πράγμα σαν να έχεις περάσει μια λεπτή στρώση κόλληση πάνω στους αγωγούς.
Χρησιμεύει στο να γίνονται ευκολότερα οι κολλήσεις, και να μην διαβρώνεται ο χαλκός με το πέρασμα του χρόνου.

Killo_Watt
13-01-06, 14:13
Περιττό να σας πω ότι στον Tridima που ρώτησα και οι δυο υπάλληλοι δεν ήξεραν τη είναι φυσικά άδικα τους το εξήγησα επειδή δεν είχαν τα χημικά

kostasfra
04-03-06, 23:19
ρε παιδια γεια σας εψαχνα ολη μερα σημερα να βρω κατι για την επικασσιτερωση αλλα τπτ ξερει κανεις πως γινετε η κανα αλλον τροπο που μπορει να φερει τα ιδια αποτελεσματα?

panos_panopoulos
12-03-06, 20:21
Ήθελα να δοκιμάσω κ εγώ ένα τρόπο για να μείνει ο κασσίτερος στο χαλκό εμπνευσμένος απο παλιά. Αυτοί που έφτιαχναν δοχεία με χαλκό παλιά (ταψιά κλπ) το έκαναν. έλιωναν Καλάλι (κασσίτερο ή αλλιώς κόλληση) και το έριχναν στο ζεστό χαλκό. έτσι λέω να πάρω μια τετράγωνη κοσέρβα, να ρίξω μέσα ένα σεβαστό ποσό κόλλησης να το ζεστάνω σε γκαζάκι και να εμβαπτίσω ύστερα μέσα την πλακέτα. ύστερα με ένα απότομο τίναγμα στό πάτωμα πιστεύω να φύγει το περιττο καλάλι, δηλαδή η κόλληση. Δέν είμαι σίγουρος αν θα δουλέψει αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω :wink:

Επιστήμων
12-03-06, 20:41