PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορίες για PC



Ulysses
20-08-09, 17:59
1)Εδώ και ένα μήνα,ανοίγοντας στα windows,μου εμφανίζεται ένα μήνυμα με τίτλο "οδηγός εγκατάστασης - Windows Genuine Advantage".Πως μπορώ να το κάνω να μην εμφανίζεται,μου σπάει τα νεύρα!!!
2)Επειδή απο hardware-software είμαι άσχετος,ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Σκέφτομαι να αναβαθμίσω τον επεξεργαστή σε Intel Core 2 Duo (τώρα έχω έναν παλαιολιθικό).
Αν αγοράσω απο το Πλαίσιο τον επεξεργαστή,είναι ένα τσιπάκι που το κουμπώνω στη μητρική και παίζει ή πρέπει να εγκαθιστώ προγράμματα,να σκαλίζω ρυθμίσεις ή τίποτα BIOS?Επίσης συνοδεύεται απο ανεμιστήρα ή βάζω τον παλιό?

her
20-08-09, 18:16
Δεν μπορείς να βάλεις ότι επεξεργαστή θες. Πρέπει να το υποστηρίζει η motherboard. Αν είναι πολύ παλιά που λες τότε πρέπει να βάλεις και άλλη motherboard. Αυτές βέβαια είναι σχετικά φθηνές. Ανάλογα τι θες αλλά κάπου στα 50-80 ευρώ στοιχίζει καινούργια.

Αν προσέξεις οι επεξεργαστές αναφέρουν και ένα socket ανάλογα των τύπο τους. Αυτό θα πρέπει να είναι ίδιο ακριβώς με την μητρική σου αλλιώς δεν θα μπορέσεις να τον βάλεις καν τον επεξεργαστή

Για το πρώτο ερώτημα νομίζω ότι έχω κάτι αλλά θα σου το πω αύριο με σιγουριά για να το δοκιμάσω πρώτα.

plouf
20-08-09, 19:30
με τίτλο "οδηγός εγκατάστασης - Windows Genuine Advantage

πρεπει να το εγκαταστήσεις.... ειναι για να εντοπίζει πειρατικά windows χωρις crack.....

lastid
20-08-09, 19:31
Δεν χρειάζεται καμία ρύθμιση για αλλαγή CPU. Δώσε μάρκα και μοντέλο να σου πώ μεχρι τί μπορείς να βάλεις.
Μπορείς να βάλεις τον παλιό ανεμιστήρα, αλλά να βάλεις τον καινούριο που θα έχει η cpu, γιατί συμπεριλαμβάνεται στην τιμή και συνήθως είναι πιο αποδοτικός.
Συμφωνώ με τον Ηρακλή ότι μάλλον είναι καλύτερα η αλλαγή μητρικής, όμως εκεί πιθανόν και να πας ξανά για εγκατάσταση Windows και θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για ταλαιπωρία.
Η λύση για το Windows Genuine Advantage με ενδιαφέρει και μένα γιατί το έβγαλε και σε ένα φίλο μου.

Ulysses
20-08-09, 20:32