PDA

Επιστροφή στο Forum : Ένας ηλεκτρολόγος σε ξένα "χωράφια"



w1nst0n21
09-01-10, 16:30
Καλησπέρα στο όμορφο forum σας.Όπως θα καταλάβατε και από τον τίτλο του topic είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (Σελέτε) με 3 χρόνια προυπηρεσία σε Βιομηχανικές εγκαταστάσεις (Βοηθός και μετέπειτα τεχνίτης και όχι σε μελέτες) και τον τελευταίο μήνα εργάζομαι κάπου που εκτός από το ηλεκτρολογικό κομμάτι ασχολούμαι και με το ηλεκτρονικό.Όπως καταλαβαίνεται είναι κάτι ξένο για μένα και για να γίνω πιο συγκεκριμένος επισκευάζω φορτιστές μπαταριών μολυβδου (lead-acid) που προορίζονται για χρήση περονοφόρων τα γνωστά σε όλους κλαρκ.
Δυστυχώς όμως λόγω ελλιπής εως ανύπαρκτης εκπάιδευσης που μου παρείχαν απο την εταιρεία έχω στραφεί στο internet και στα forum για να αντλήσω πληροφορίες σχετικά με τους φορτιστές.Οπότε θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει υπόψην του κάποιο βιβλίο,link,προσωπική εμπειρία ή οτιδήποτε άλλο που να σχετίζεται με τους φορτιστές μολύβδου να με βοηθήσει γιατί πραγματικά κοντέυω να τρελλαθά από το άγχος μου.

dalai
09-01-10, 19:47
ξεκινα με το διαβασμα θεματων μας σχετικα με φορτιστες μολυβδου.
Συνηθως μεσα απο τα προβληματα αναλυουμε και τη θεωρεια αυτων.
Οπως εδω: http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=46917

gep58
09-01-10, 20:06
γιατί πραγματικά κοντέυω να τρελλαθά από το άγχος μου

Όχι κι έτσι Πέτρο.
Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι δυνατόν να τα γνωρίζουμε όλα... εδώ και πολλά χρόνια ισχύει πάντα το "γηράσκω αεί διδασκόμενος"

Aντιμετωπίζεις κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα;

gep58

SV1EDG
09-01-10, 21:15
Kαλώς ήρθε φίλε Πέτρο...Εδώ θα βρείς αρκετό υλικό για τα πρώτα σου βήματα.Από RF μέχρι micro.ΣΕΛΕΤΕ ε?Και ηλεκτρολόγος ε?...Είναι ακόμα πάνω Κατσίρης και η Τορτορέλη?Την τελείωσα το 1996 οπότε σίγουρα κάποιοι θα έχουν φύγει...

w1nst0n21
09-01-10, 21:26