PDA

Επιστροφή στο Forum : Μείωση συχνότητας παλμών από αισθητήρα ταχύτητας



johnzampetas
21-03-10, 20:45
Καλησπέρα!
Είμαι λίγο(εώς πολύ) άσχετος με τα ηλεκτρονικά και ίσως να υπάρχει ήδη κάποιο παρόμοιο θέμα αλλά δεν ξέρω πως να το καταλάβω(από το όνομα μόνο)...
Το πρόβλημα μου είναι το εξής:στο αυτοκίνητο μου, στο οποίο εγκατέστησα ένα τούρμπο(με όλα τα παρελκόμενα) αλλά και ένα παράλληλο εγκέφαλλο, υπάρχει ένας αισθητήρας που λέγεται vss(vehicle speed sensor) ο οποίος με μπερδέυει.Ο εν λόγω αισθητήρας διαβάζει τη συχνότητα των παλμών(αν το λέω σωστά) από ένα οδοντοτό δίσκο που κινείται μέσα στο σασμάν και τη μεταφέρει στον εγκέφαλλο.Το πρόβλημα δημιουργείται μετά τα 170km όπου ο εγκέφαλλος αλλάζει χάρτες γιατί νομίζει πως βρίσκεται σε εθνικό δρόμο και μου χαλάει ότι χάρτες έχω φτιάξει με τον παράλληλο.Η ερώτηση μου είναι αν υπάρχει κάποιο κιτάκι-κυκλωματάκι που να παίρνει το σήμα από το vss και να το μειώνει ώστε ο εγκέφαλλος να νομίζει ότι πηγαίνω με λιγότερα χλμ.Σε δοκιμή που έκανα με το καλώδιο που έρχεται από τον vss στον εγκέφαλλο βρήκα 4,6v τάση και συνδέοντας ένα λαμπάκι είδα ότι αναβοσβήνει ανάλογα με την ταχύτητα.
Να πω βέβαια πως παρ'όλη την ασχετοσύνη στα ηλεκτρονικά, πιάνουν τα χέρια μου σε κατασκευές και δεν φοβάμαι το κολλητήρι.
Θα ήμουν ευγνώμον σε όποιον μπορέσει να βοηθήσει, γιατί παιδεύομαι εδώ κι ένα χρόνο με τον προγραμματισμό του αυτοκινήτου κι εδω στην Κρήτη δεν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.Ευχαριστώ και συγνώμη για το μεγάλο post...

gep58
21-03-10, 21:56
Γιάννη,
αυτό που κατάλαβα είναι ότι θέλεις κάποιο διαιρέτη παλμών. Δηλ ένα κύκλωμα που πχ τους 1000 παλμούς το δευτερόλεπτο να τους κάνει πόσους; ποιός πρέπει να είναι ο λόγος διαίρεσης; :2, :3, :4...; το γνωρίζεις αυτό;

gep58

johnzampetas
21-03-10, 22:40
Δια δύο φαντάζομαι.Δηλαδή όταν το αμάξι θα πηγαίνει με 100χλμ ο εγκέφαλλος θα βλέπει 50χλμ.Υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό??