PDA

Επιστροφή στο Forum : Network routing



Lykos1986
01-04-10, 05:29
Γεια σε όλους!

Μετά από ώρα πειραματισμών το μυαλό μου έχει κολλήσει οπότε και είπα να κάνω την ερώτηση εδώ. Θέλω να συνδέσω το PC μου με ένα κύκλωμα μέσω Ethernet (απευθείας σύνδεση χωρίς κανένα Switch, Hub κτλ). Θα πρέπει στο κύκλωμα
καθώς επίσης και στο PC να δώσω Static IP, Subnet Mask, Gateway, DNS κτλ κτλ κτλ.

Τι τιμές θα πρέπει να δώσω; Το λέω αυτό γιατί από την μία είμαι τελείως άσχετος από δίκτυα και από την άλλη δεν μπορώ να δω την αναμενόμενη λειτουργία από το κύκλωμα μου! Βλέπω μέρος της λειτουργίας μόνο αν συνδέσω το κύκλωμα σε router με ενεργοποιημένο DHCP. Φυσικά στο PC δεν έχω DHCP Server οπότε πρέπει να γίνουν όλα με στατικά νούμερα.

Λίγη βοήθεια;

PS: Λειτουργικό Windows Vista. Το PC θα πρέπει να παίζει τον ρόλο host και το κύκλωμα θα είναι σε slave

plouf
01-04-10, 09:27
καταρχήν υποθέτω οτι έχεις κάποιο έτοιμο "κύκλωμα" δηλαδή κάποιο module ethernet
το οποίο αν το έλεγες ακριβως ποιο έιναι και πώς θα βοηθούσε.

σε γενικές γραμμές για να συνδέσεις 2 συσκευές ΧΩΡΙΣ switch to καλώδιο πρέπει να είναι crossover http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_crossover_cable

μετά να δώσεις ΙΡ και κλάση συνήθως για μικρά δίνουν διεθυνσεις πχ
192.168.1.χ εώς 192.168.1.254 και μάσκα 255.255.255.0

πύλη (gateway) και DNS χρειάζεται ΜΟΝΟ αν χρειάζεται να βγεί internet και τα αφήνεις ΚΕΝΑ για τη περιπτωση των μεταξύ τους επικοινωνία.

και όσα ποιο παραπανω πεις για το "κυκλωμα" και ποιο συγκεκριμενα πεις το τι θες να κάνεις ποιο συγκεκριμένες θα έιναι και οι απαντήσεις...

fmav
01-04-10, 09:30
Καταρχάς να ρωτήσω, το RJ45 καλώδιο που χρησιμοποιείς για να συνδέσεις τον υπολογιστή με το περιφερειακό, είναι crossover? Αν δεν είναι και είναι απλό καλώδιο δικτύου δεν πρόκειται να λειτουργήσει, άσχετα με τις ρυθμίσεις.

Lykos1986
01-04-10, 13:54