PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορίες στην λειτουργια ψηφιακών πολυμέτρων



Prinios
06-01-11, 20:54
1773817739177401774117742Καλησπέρα και χρόνια πολλά
Καλώς σας βρήκα μιας και είναι το παρθενικό μου ποστ στο forum σας.
Πρώτα πρώτα να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι ηλεκτρονικός, οπότε να δικαιολογήσετε αν υπάρχουν κάποιες αυτονόητες ερωτήσεις. Είμαι καθηγητής φυσικής και προσπαθώ να φτιάξω κάποια πειράματα για τους μαθητές μου αλλά έχω βρεί το δάσκαλο μου με δύο ψηφιακά βολτόμετρα που αγόρασα. Θέλω να μετρήσω τάσεις απο 5 VDC μεχρι 24 VDC αλλά και την μέτρηση μέχρι τα 20 να κάνω βολεύομαι.
Τα βολτόμετρα είναι τα vellemann led 9vdc digital panel meter το οπόίο τροφοδοτώ με μία 9v μπαταρία και το UP5135 -i νομίζω της JYINS αγνώστων λοιπόν στοιχείων (το μονο που κατάφερα ήταν να βρω αυτό το link http://en.jyins.com/products-view.asp?id=32 και κατι manual στα κινεζικα) το τροφοδοτώ με 6v απο ΑΑΑ μπαταριές.
Δεν έχω καταφέρει να τα κάνω να μετρήσουν τάση. Στο δε velleman οι αντιστάσεις RA,RB είναι 10ΜΩ και 0 αντίστοιχα. Αλλά όταν λέει να αποκόψω την RB πώς θα το κάνω αφού είναι σταθερή; και πώς θα λειτουργήσεις ο διαιρέτης τάσης με τις σταθερές αντιστάσεις αυτές που έχει; Η δε μεταβλητή αντίσταση δεν έχει ένδειξη R2 όπως αναφέρει αλλά VR1.Επίσης το P0 που αναφέρει ότι πρέπει να βραχυκυκλωθεί με το P2 δεν υπάρχει. Προσπάθησα να συνδέσω μια 100ΚΩ τόσο στις τρύπες του RΒ όσο και του RΑ αλλά τζίφος μου βγάζει μόνο το 1 στην αριστερή μεριά του πάνελ που βγάζει όταν η τάση ξεπερνάει αυτή που μπορεί να μετρήσει το βολτόμετρο (το ίδιο και με τα δύο βολτόμετρα). Να σημειώσω ότι ως τάση δοκιμών χρησιμοποιώ μια μπαταρία 4,5v
Για το velleman παραθέτω εκτός από τις φωτογραφίες και το manual που περιείχε ενώ για το άλλο μόνο φωτογραφίες (δεν είχε manual)
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε βοήθεια, έχω δοκιμάσει ό,τι μπορούσα να σκεφτώ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

tasosmos
06-01-11, 21:16
Οσον αφορα το velleman εχουμε κ λεμε: