PDA

Επιστροφή στο Forum : ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΠΟΡΕΙΟΥ



aze
19-03-11, 12:26
Φίλοι γειά σας,
Θέλω να φτιάξω ένα μικρό σπορείο για την πρώιμη παραγωγή φυτών.
Για καλλίτερη και γρήγορη απόδοση το υπόστρωμα (βάση) θέλω να θερμαινεται.Μου έχουν πει για θερμαινόμενα καλωδια.
Επειδή είμαι τελείως άσχετος περιμένω τις γνώσεις σας και τυχόν εμπειρίες σχετικά με την θέρμανση.-

spyropap
19-03-11, 15:57
Δεν ξέρω που πήγε η απάντηση που έδωσα αλλά χάθηκε και δεν την βλέπω.
Περίεργο που σε κάποιον δεν άρεσε η πλήρης και σωστή απάντηση που έδωσα στον Σταύρο.
Μήπως δεν γνωρίζετε από κηπουρική;
Όσα έγραψα είναι σωστά αλλά διαγράφησαν δίχως ευκαιρία για κριτική.
Κάτι μου βρομάει εδώ.

Ηλιας Α
20-03-11, 00:15
Και βεβαίως υπάρχουν.
Α) Ειδικά καλώδια – ορισμένου μήκους- κατάλληλα ακόμη και για τάση 400 v, συνδεόμενα μέσω ενός θερμοστάτη μπορείς να πετύχεις την θερμοκρασία που επιθυμείς ή.
Β) Ειδικά καλώδια αυτοριθμιζόμενα στη θερμοκρασία που επιθυμείς, ( δεν χρειάζονται θερμοστάτη ).
Υ/Γ δεν γνωρίζω αν υπάρχουν και ανθυγρά, της Α ή Β περίπτωσης

george1
20-03-11, 14:07
Εγω θα σου απαντησω απο γεωπονικης αποψης και οχι απο ηλεκτρολογικης. Με τα καλωδια θα πετυχεις τοπικα μεγαλη αυξηση της θερμοκρασιας που δεν συνισταται για θερμανση χωματος. καλυτερα κανε κατι σαν επιδαπεδια θερμανση και να κυκλοφορει ζεστο νερο. Για την μεγεθος σπορειο μιλαμε?

aze
22-03-11, 13:48
Ευχαριστώ για τις απαντησεις

AKIS
23-03-11, 13:50
Καλημερα,εχω στν κατοχη μου τετοια καλωδια,220v.Χωρις θερμοσταση,πραγματα που με λιγη γνωση γινεται να μπει.Τα δοκιμασα φετος με θετικα αποτελεσματα..Ομως,κανουν δουλεια τοπικα,κοντα στο καλωδιο.Μετα απο 5 εκατοστα το χωμα ηταν κρυο...Απο γεωπονικη αποψη αυτο δεν ειναι οτι καλυτερο!

k_palios
24-03-11, 01:53