PDA

Επιστροφή στο Forum : Προέκταση καλωδίου με σωστή ένωση/μόνωση ... τα φώτα σας!



fragment
08-09-11, 06:25
καλησπέρα, είμαι αρχάριος αλλά πιάνει το χέρι μου, μια ερώτηση. Θέλω να προεκτείνω δύο καλώδια που βγαίνουν ίσα ίσα απ τον τοίχο το οποίο βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο και είναι εκτεθειμένα σε βροχές, πολύ υγρασία, κρύο, ήλιο κτλ...

Έχει δύο ζεύγη το καθένα (είναι τηλεφώνου, οπότε πρέπει να γίνει καλή δουλειά). Σκέφτηκα να κολλήσω με καλάι τα δυο ζεύγη του καθενός και να περάσω θερμοσυστελόμενο μακαρόνι. το θέμα είναι πως το σημείο της ένωσης με το υπόλοιπο πάχος του καλωδίου είναι διαφορετικό και φοβάμαι μήπως το μακαρόνι δε κουμπώσει ομοιόμορφα, ή θα μου κάνει ζημιά στις ενώσεις κατά την συστολή. Άλλωστε για να μονώσω τις ενώσεις, να μη βραχυκυκλώνουν τι πρέπει να κάνω, μονωτική ταινία από πάνω; μπακατοδουλειές με τίποτα, αρκετά παιδεύτηκα με το θέμα υγρασίας τόσα χρόνια, θέλω να κάνω δουλειά σωστή που να κρατήσει.

υπάρχει καλύτερος τρόπος; σκέφτηκα Scotchlok UY2 της 3Μ (φακές), αλλά πάλι γίνεται το αντίθετο, πως θα περάσω τις 4 φακες μεσα σε θερμοσυστελόμενο μακαρόνι;, θα πρέπει να είναι πολύ μα πολύ χοντρό κ αφετέρου το υπόλοιπο καλώδιο αντιθετος σ αυτη τη περίπτωση θα είναι πολυ λεπτό για να κουμπώσει. θα αφήσω τα εσωτερικά καλώδια, εκτεθειμένα, με τις φακές να κρέμονται στον ήλιο;

τι να κάνω; βοηθήστε με :(, έπειτα έχω και συνέχεια με το συγκεκριμένο μερεμέτι, ευχαριστώ εκ των προτέρων

*αναφορικά, έπειτα απ' αυτό το μερεμέτι, όλες οι ενώσεις/καλώδια θα καλυφθούν με προστατευτικό σωλήνα

selectronic
08-09-11, 06:49
Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς γιατί δεν θα κάτσει το θερμοσυστελλόμενο καλά. Το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, αν και μερικές φορές χρειάζεσαι δύο μεγέθη για να κάνεις δουλειά, πχ να για να ενώσεις δύο ΝΥΜ 3x1.5mm θες ένα για τα τρία καλώδια και ένα για όλο το ΝΥΜ.

Επίσης με σωλήνα πως θα τα καλύψεις? Μπορείς να βάλεις ένα κουτί διακλάδωσης για εξωτερικό χώρο, οπότε θα είσαι και άνετος με τις ενώσεις: