PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτήσεις αρχάριου



cmd
06-12-11, 18:05
Καλησπέρα,είμαι φοιτητής και αυτό το εξάμηνο ξεκινήσαμε να κάνουμε αναλογικά και ψηφιακά ηλεκτρονικά. Δεν έχουμε κάνει από 5 μαθήματα όμως δίνουμε εξετάσεις σύντομα και θέλω την βοήθεια σας στο να κατανοήσω μερικά πράγματα.

Για παράδειγμα..

Δίδεται το παρακάτω κύκλωμα. Ζητούνται:


Ποια ολοκληρωμένα κυκλώματα θα χρησιμοποιήσετε για να συνδέσετε το κύκλωμα στο ΡΑΣΤΕΡ.
Στο κύκλωμα να γράψετε για κάθε πύλη που θα χρησιμοποιήσετε τα ποδαράκια (pins).
Nα συμπληρώσετε τον πίνακα αλήθειας.

26143


Καταρχάς όταν μας ρωτάει ποια ολοκληρωμένα κυκλώματα θα χρησιμοποιήσουμε τι ακριβώς εννοεί? (Π.χ ΝΑΝD,XOR κλπ) ?
Στο παραπάνω κυκλώμα βλέπουμε μία NAND (A),μια ΧΟR(BC) που καταλήγουν σε μία NOR,σωστά? :001_huh: Αυτά θέλει να αναφέρουμε?
Για την δεύτερη ερώτηση δεν έχω ιδέα.:closedeyes:
Πάμε στον πίνακα αλήθειας όπου έχω μπερδευτεί,πότε η έξοδος είναι 1(ΤRUE) σε αυτήν την περίπτωση και πως το υπολογίζουμε αυτό?

ΑΒC F
000=
001=
010=
011=
100=
101=
110=
111=

spiroscfu
14-12-11, 17:44
Τα part number των ολοκληρωμένων π.χ. 7400 NAND, 7486 XOR, 7402 NOR.

Η κάθε πύλη έχει έναν πίνακα αληθείας, αν τους ξέρεις θα τα υπολογίσεις,
π.χ. ABC=101
έξοδος nand=0
έξοδος xor=1
έξοδος κυκλώματος ή nor=0.

lelek
14-12-11, 18:12
Τα part number των ολοκληρωμένων π.χ. 7400 NAND, 7486 XOR, 7402 NOR.

Η κάθε πύλη έχει έναν πίνακα αληθείας, αν τους ξέρεις θα τα υπολογίσεις,
π.χ. ABC=101
έξοδος nand=0
έξοδος xor=1
έξοδος κυκλώματος ή nor=0.

Σωστά. Cmd, ακόμη ένα παράδειγμα για καλύτερη κατανόηση:
ABC=111 . Τότε:
έξοδος NAND=0
έξοδος XOR= 0
τελικό αποτέλεσμα-έξοδος NOR=1

Σπύρο πώς ακριβώς γνωρίζουμε τί ακριβώς πύλη π.χ. NAND θα χρησιμοποιήσουμε αφού δε μας δίνεται κάποιο κύκλωμα για να ξέρουμε
τα χαρακτηριστικά που αυτή η πύλη θα πρέπει να έχει.
Και κυρίως, τί ακριβώς σημαίνουν αυτά τα νούμερα? :) π.χ. το 7400???

spiroscfu
14-12-11, 21:01
Μπορούμε να της χωρίσουμε σε δυο βασικές κατηγορίες
TTL π.χ. 74..... και CMOS π.χ. 40....