PDA

Επιστροφή στο Forum : Καλησπέρα σε όλους!



vedouzoskoni
12-03-12, 23:40
Γεια χαρά!
Ονομάζομαι Πέτρος μένω Πάτρα είμαι φοιτητής 24 ετών στα τελειώματα της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, και ταυτόχρονα είμαι και σμηνίτης.
Χρόνος χαλάρωσης αγγίζει το μηδέν αφού τρέχω και για την πτυχιακή μου.
Θα αναρωτιέστε γιατί γράφω στο Φόρουμ σας μιας και είμαι τελείως άσχετος με το όλο θέμα.Ψάχνω πληροφορίες για μια κατασκευή (κάτι για microcontrollers) και έπεσα πάνω στο φόρουμ σας. Διάβασα κάτι λίγα αλλά ως άσχετος δεν κατάλαβα τίποτα. Είδα τον τίτλο σας "Μην φοβάστε να ρωτήσετε όσο χαζό και αν ακούγεται!!" και είπα να κάνω μια προσπάθεια.
Μπορεί να ψάχνω σε λάθος μέρος εσείς θα μου πείτε :)
Σίγουρα είμαι από τους τύπους που δεν έχουν να προσφέρουν κάτι στο φόρουμ απλά να πάρουν πληροφορίες μόνο. Το αντικείμενο στο
οποίο θέλω την βοήθειά σας είναι άκρως νόμιμο, θα χρησιμοποιηθεί νόμιμα και αφορά το χόμπι με το οποίο ασχολούμαι.
ενδεικτικά βλ. αυτό το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=YpvE30IIjgE&feature=related .
Δεν βρήκα κάτι απλό που να μπορέσω να καταλάβω τον τρόπο κατασκευής της. Αν κάποιος θα μπορούσε να βοηθήσει θα το εκτιμούσα
πραγματικά. Οποίος γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί αυτή η κατασκευή ας με ενημερώσει.
Μην τρομάζετε είναι παιχνίδι, το airsoft είναι σαν το paintball μόνο που τα όπλα είναι σαν αληθινά και δεν πετάνε χρώμα. εδώ είναι και ένα βίντεο μας
από ένα διαγωνισμό που είχαμε πάρει μέρος http://www.youtube.com/watch?v=DTXYyuewdFw (έχει εφέ δεν είναι πραγματικά τα πυρά).
ευχαριστώ έστω για τον κόπο να διαβάσετε το μήνυμα μου.

rep
13-03-12, 00:01
Πετρο καλησπερα.αυτο που θελεις να κανεις χωρις ειδικες γνωσεις δεν γινεται.ακομα και σε εναν ηλεκτρονικο να απευθυνθεις δυσκολα θα στο κανει,θελει γνωση προγραμματισμου και γνωση επεξεργαστων.

vedouzoskoni
13-03-12, 00:15