PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με φωτοβολταϊκό...



kostas_k
10-04-12, 00:34
Γεια σας και από μένα παιδιά..Σας βρήκα τυχαία ψαχνοντας πληροφορίες για μια φωτοβολταϊκή αμαρτία που έχω αγορασει...

Το πρόβλημα μου είναι ότι είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα και έχω πελαγώσει.

Έχω πάρει αυτό το panel http://www.ebay.de/itm/100W-SOLARPANEL-SOLARMODUL-PHOTOVOLTAIK-SOLARZELLE-NEU-/251032890175?pt=Solaranlagen&hash=item3a72b9eb3f και αυτό το μηχάνημα http://www.ebay.com/itm/20A-Solar-Charge-Controller-Panel-Regulator-12V-24V-/180857687522?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a1bf54de2...Το σύνδεσα κανονικά όπως λέει με μπαταρία αυτοκινητου 70-80 αμπέρ και όλα καλά τις πρώτες μέρες φόρτιζε τι μέρα και τι νύχτα κρατούσε η μπαταρία μέχρι το πρωί. Μόλις συννέφιασε συνδέω μια μεγαλύτερη μπαταρία 140 αμπέρ για να φορτίσω την άλλη και από τότε άρχισαν τα προβλήματα.....Μετράω το ρεύμα που έρχεται από το ρυθμιστή και μου βγάζει 22.2 volt τι έγινε???? αν συνδέσω τι μπαταρία που είναι 12v θα σκάσει και θα ανοίξει!!!!:biggrin:


Υ.Γ Η μπαταρια του αυτοκινητου κάνει η θέλει ειδική μπαταρία??? παίζει η δεύτερη μπαταρία που έβαλα επειδή ήταν πολλά αμπέρ να έκαψα τίποτα?? :blush:

Κυριακίδης
10-04-12, 06:51
Καλημέρα , γίνε λιγάκι πιο σαφής τι εννοείς με αυτό? Το (http://www.ebay.com/itm/20A-Solar-Charge-Controller-Panel-Regulator-12V-24V-/180857687522?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a1bf54de2...%D4%EF) σύνδεσα κανονικά όπως λέει με μπαταρία αυτοκινητου 70-80 αμπέρ και όλα καλά
Που το λέει αυτό για 70 - 80 ΑΗ μπαταρίες και όχι παραπάνω? Σου το είπαν αυτοί που σου το πούλησαν? Γιατί πιστεύω μπορείς να βάλεις και μεγαλύτερη μπαταρία.

Και τι εννοείς τις πρώτες μέρες φόρτιζε τι μέρα και τι νύχτα κρατούσε η μπαταρία μέχρι το πρωί ... τι εννοείς "κρατούσε " μέχρι το πρωί ? Με καταναλώσεις επάνω? ή χωρίς ? ή αλλιώς (χωρίς καταναλώσεις και συνδεδεμένα με φορτίο) μετρούσες την τάση την νύχτα και έβλεπες το πρωί να είναι λιγότερη η τάση?