PDA

Επιστροφή στο Forum : Full range ηχεια για PA απλα και ευκολα.



d.antonis
26-05-12, 15:05
Μολις τα τελειωσα.μικρα ελαφρα και δυνατα ηχεια 8 στον αριθμο.Το μεγαφωνο ειναι το BEYMA 12ga50 full range.Το επελεξα λογω της καλης εμπειριας μου με τη μαρκα αυτη.σχεδιο βρηκα τυχαια στο διαδικτυο.ειχε φτιαξει καποιος καμπινα γι'αυτο το μεγαφωνο κι εγω με τη σειρα μου εφτιαξα ενα δοκιμαστικο κουτι.Το test drive πηγε καλα και εβαλα τα εργαλεια μπρος.μιαμιση βδομαδα μετα ιδου το αποτελεσμα.Στη φωτο ειναι η μια τετραδα.

Panοs
26-05-12, 16:00
φιλε συγχαρητήρια.....ποολυ ωραία τα ηχεία.... αλλά εχω μια χαζή απορία. γιατί δεν έχουν κόρνα/tweeter?

sakis
26-05-12, 16:01
πλακα κανεις προφανως .....

Panοs
26-05-12, 16:14
πλακα κανεις προφανως .....
ρεεεεεεεε saki ενοειτε δεν είμαι και τοσο άσχετος.....:001_tt2::001_tt2:

sakis
26-05-12, 16:16
Τι να τα κανεις φιλε μου αυτα ??? χαμηλες δεν εχουν ψηλες δεν εχουν μονο για καμμια ομιλια και αυτη με ο ζορι ( ασε που δεν εχουν και αρκετο γκαζι )

xsterg
26-05-12, 17:34
σαν κατασκευη οφειλω να πω οτι ειναι σε καλο επιπεδο. ακουστικα δεν ξερω, αν και δεν νομιζω να κανουν για μουσικη. ενδιαφερον θα ειχε να μας πει ο πανος με τι ασχολειται και σε τι εφαρμογη θα τα χρησιμοποιησει.

spiroscfu
26-05-12, 20:05
Τα ηχεία full-range με μονή μονάδα (όχι μεγάφωνα σκέτα) βγάζουν από τους σωστότερους και ποιοτικότερους ήχους, το θέμα είναι η καμπίνα ή η χοάνη (ηχεία horn).

Η απόκρισή συχνότητας των 12ga50.
33501
και το τεχνικό φυλλάδιο από αυτά http://profesional.beyma.com/ingles/pdf/12GA50.pdf, από τα 180hz μέχρι και τα 19k μια χαρά τα βλέπω με τις τσίτες τους πάνω από τα 1900hz.
Συμπέρασμα αν έχεις έναν αναλυτή φάσματος και πολύ υπομονή για σωστό σχεδιασμό της καμπίνας κάνεις τέλεια δουλεία, εκεί που μπορεί να χρειαστεί λίγο υποβοήθησή είναι στις πολύ χαμηλές (20 με 150)


edit:
Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω πως για να παίξουν σωστά θέλουν πολλά λίτρα καμπίνα,
με πιθανότερες την open baffle ή horn σχεδίαση.