PDA

Επιστροφή στο Forum : OTE tv, πιάτο, καλώδια, VHF UHF...



eliaselias_0
16-12-12, 15:46
Είμαι άσχετος, το παραδέχομαι.
Έχω την κλασική κεραία επίγειας λήψης αναλογικής ΤV.
Καθώτι μένω σε ημιορεινό χωριό της Κρήτης πιστεύω ό,τι η ψηφιακή tv θα αργήσει.
Λέω λοιπόν να στραφώ στην ΟΤΕ TV. Μιας και είμαι συνδρομητής internet otenteτ κτλ, με μια μικρή (7-8 ευρώ) επιβάρυνση πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο.
Πάμε επι του πρακτικού τώρα...
Επειδή δεν θέλω άλλα καλώδια, τρύπες και σκόνες, αλλά θέλω και την παλιά κεραία μου (αναλογικού σήματος), μπορώ με το ίδιο καλώδιο να κατεβάσω και τα δυο σήματα; Δηλαδη με κάποιο μίκτη ή αντάπτορα μπορώ να συνδέσω και τις δυο κεραίες (παλία της ΤΒ και το νέο πιάτο της ΟΤΕ ΤΒ) ώστε να έχω ένα καλώδιο από την ταράτσα μου μέχρι τους δέκτες και αποκωδικοποιητές;
Τι λύσεις υπάρχουν;
Ευχαριστώ

Αποστόλης1
16-12-12, 17:22
Αν δεν έχεις ενισχυτή ιστού γίνεται με combiner TV/SAT.

Ti πακέτο είναι με 8 ¤???

plouf
16-12-12, 17:26
το δορυφορικό ΠΡΕΠΕΙ να πηγαίνει κατευθέιαν.΄στoν αποκωδικοποιητη επίσης αν δεν το ξερεις τα δορυφορικά πάνε σε ένα και μόνο αποκωδικοποιητη, δηλαδη σε μία τηλεόραση
αν τώρα υπαρχε ικαλώδιο μονοκόματο απο πάνω μέχρι κάτω σε μία ΤV μπορεις να τα κατεβάσεις με ενα combiner http://www.emimikos.gr/shop/product.php?productid=22789&cat=799&page=1


επειδή ούτος η αλλος για να ρυθμίσεις το πιάτο θα χρειαστείς τεχνικό (εκτος αν θέλεις να σπαταλήσεις πολλεεεεεες ώρες) ρώτα απο αυτός ξέρει και θα δει και το χω΄ρο σου και καλώδιωση και θα σου πεί ακριβώς




υ.γ. εισαι απο το γνωστο χωριό του "πλατανια"
που ανεβηκε φέτος Α εθνικη?

ezizu
16-12-12, 17:28