PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορίες για ηλεκτροκόλληση MIG



SV1JRT
25-11-13, 13:16
Καλημέρα,
Σκέφτομαι να αγοράσω μία ηλεκτροσυγκόλληση MIG, συγκεκριμένα την STANLEY VIP M165 (http://www.mandis.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1086&category_id=245&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart).
Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα ηλεκτροσυγκόλλησης MIG θέλω τα φώτα σας.
1) Στην συγκεκριμένη συσκευή, πως μπαίνει το αέριο ?? Πρέπει να αγοράσω εξωτερική φιάλη αερίου ?
2) Θέλω να χρησιμοποιήσω την ηλεκτροσυγκόλληση με διάφορα μέταλλα όπως σίδηρο και αλουμίνιο. Από ότι κατάλαβα, η MIG είναι μονόδρομος. σωστά ?
3) Σε μερικά βιντεάκια στο youtube αναφέρουν πώς η MIG είναι πολύ πιο εύκολη από την κλασική ηλεκτροσυγκόλληση, γιατί δεν χρειάζεται να έχεις πάντα την σωστή γωνία. Ισχύει αυτό ?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

47573

tasos987
25-11-13, 20:23
1)ΝΑΙ, χρειαζεσαι εξωτερικη φιαλη και ρυθμιστη πιεσης
2)Νομιζω πως να
3)Και ναι και οχι. Σκεψου πως εχεις πολλες περισοτερες παραμετρους να ρυθμιζεις (πχ πιεση αεριου , ταχυτητα συρματος ,ενταση ρευματος)
ΠΡΟΣΟΧΗ στα ματια σου καθως η φωτεινοτητα ειναι πολαπλασια απο την κλασικη ηλεκτροσυγκοληση

mastoras79
03-12-13, 03:12
υπαρχουν και μηχανες που με το καταληλο συρμα κολανε χωρις αεριο δεν ξερο αν την εχει αυτή την λειτουργια αυτή που δειχνεις κοιτα και αυτή

http://www.etools.gr/ergaleia-hlektrika/hlektrosigkolhseis/smartmig-142-hlektrosigkollhsh-sirmatos.html

οσο για την ευκολεια του κοληματος αυτό είναι σχετικο με το τι βολευει τον καθενα αλους τους φενεται ποιο ευκολη και αλους ποιο δυσκολη

το μονο συγουρο είναι ότι κανεις ποιο γερες κολησεις και ποιο γρηγορες

SV1JRT
03-12-13, 10:21
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Τελικά αγόρασα την TELWIN TECHNOMIG 150 DUAL (http://www.ebay.co.uk/itm/190836951373?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649) από το ebay.
Απογοητεύτηκα από τους Ελληνες εμπόρους. Ως συνήθως πουλάνε δύο φορές πιο ακριβά....