PDA

Επιστροφή στο Forum : χρονοδιακόπτης



costasaqua
11-02-14, 18:38
Παιδιά καλησπέρα σας
Θα ηθελα να πάρω καποιες πληροφορίες απο εσάς, καθόσον είμαι άσχετος ο ιδιος με τα ηλεκτρολογικα.
Εχω δυο μικρες 12βολτες αντλιες που λειτουργουν στα 3αμπερ η καθεμια. (http://www.ebay.co.uk/itm/100PSI-4L-Min-High-Pressure-Diaphragm-Water-Pump-12V-For-Car-Marine-Yacht-Boat-/231009940104?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160)
Επειδη θα λειτουργήσουν σε ενα συστημα επι 24ωρου βασης ειναι πολυ σημαντικο να μην μου καει καμια.Αυτες οι αντλιες δεν ειναι σχεδιασμενες για να λειτουργουν συνεχομενα και ετσι ειχα την φαεινη ιδεα οτι θα μπορουσα με ενα χρονοδιακοπτη να δινω ρευμα 15 λεπτα στη μια και στη συνεχεια 15 λεπτα στην αλλη και αυτο να γινεται συνεχομενα ολο το 24ωρο.
Εχετε καμια ιδεα το πως θα μπορουσε να γινει αυτο?
Επισης εχετε υποψιν σας καποιο μετασχηματιστη που να υποστηριζει αυτες τις αντλιες?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κώστας

kostakoro
11-02-14, 19:54
απο τα δικτυο μπορεις να χρησιμοποιησεις πριζες με χρονοδιακοπτη που θα τροφοδοτουν τροφοδοτικα 12v 3a
τουλαχιστον για καθε αντλια.

VirusX2
11-02-14, 20:18
Αν θέλεις μπορείς να μας πεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.. Έτσι θα πάρεις κάποια πιο κατατοπιστικη απάντηση και ίσως μια πολύ καλύτερη λύση στο πρόβλημα σου..

MAIKLKF
11-02-14, 20:49
Με Ένα χρονοδιακόπτη δικτύου 220 βολτ ελέγχεις ενα ρελέ 220 βολτ στο πηνίο Α1-Α2 φάση ουδέτερο στης μεσαία επαφή του ρελέ δίνεις τάση ίση με την αντλία δηλαδή αν έχει πάκ 12 βολττην τάση αυτή την δίνεις στην μεσαία επαφή του ρελέ στης δύο ακριανές θα συνδέσεις το ενα μοτέρ στην μία το άλο μοτέρ στην άλλη

Βάζουμε το πακ στην Πρίζα η αντλία η μία θα λειτουργεί βάζουμε των χρονοδιακόπτη σε λειτουργία σταματά η μία παίρνει η άλλη μετά το τέλος του προγράμματος κλίνει άρα το ρελέ πέφτει η παλέτα και τροφοδοτεί την άλλη αντλία έτσι έχουμε κάλυψη για 24 Ωρες

chipakos-original
11-02-14, 21:20
Παιδιά καλησπέρα σας