PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια για εγκατάσταση ROISCOC 208CN από ερασιτέχνη



gthom
09-03-14, 18:52
Καλησπέρα σας,

Είμαι ερασιτέχνης αλλά μου αρέσει να καταπιάνομαι με διάφορα και θα ήθελα βοήθεια στην εγκατάσταση του συναγερμού ROISCOC 208CN. Έχω διαβάσει όλα τα σχετικά στο forum και έχω προσπαθήσει να βγάλω άκρη αλλά έχω ακόμη απορίες. Η εγκατάσταση έχει γίνει σε ένα διαμέρισμα και περιλαμβάνει 6 radar PIR1500 NAPCO(τα 2 στην ζώνη εισόδου) καθώς και μια μαγνητική παγίδα στην πόρτα εισόδου. Η σειρήνα είναι η MARS 251. Από κάθε στοιχείο φεύγει ένα Χ6 καλώδιο και πάει στο panel του συναγερμού. Φαντάζομαι ότι είναι λάθος ή περιττό αλλά έτσι έγινε. Έχω κάνει ένα σχέδιο (συνημμένο)για το πως θα μπορούσαν να γίνουν οι συνδέσεις και θα ήθελα την γνώμη σας. Έχω βασικές απορίες για το πως θα ενώσω τόσα καλώδια (παράλληλα?) και πως θα ενώσω τις τερματικές αντιστάσεις με αυτά τα καλώδια. Επίσης τα καλώδια στη σειρήνας τα κολλάω στο ρελέ με κολλητήρι? Σκέφτομαι να βάλω τα 2 radar και την παγίδα που είναι στο χώρο εισόδου στην ζώνη 1 και τα υπόλοιπα από 2 στην ζώνη 3 και 4.

Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη...

stinger
09-03-14, 21:41
λιγο μπερδεμενο το σχεδιο σου η τουλαχιστον εμενα ετσι μου φαινεται...αφου εχεις 8 ζωνες γιατι θελεις να τα βαλεις ολα σε σειρα τα ρανταρ?? θα κρατησεις μια ζωνη που θα την κανεις 24ωρη και θα συνδεσεις ολα τα ταμπερ και τις υπολοιπες θα τις μοιρασεις ωστε να καλυψεις ολες τις ζωνες σου...
οσον αφορα τον roiscok υπαρχουν πολλα θεματα εδω μεσα ωστε να σου καλυψουν ολες τις αποριες σου..κανε μια αναζητηση

nestoras
09-03-14, 22:41
Καλησπέρα σας,