PDA

Επιστροφή στο Forum : ζητάω επαγγελματία ηλεκτρονικό



ninolas
02-11-14, 12:33
λοιπόν καλημέρα σας
είμαι μαθητής σε ΕΠΑΣ σχολή του ΟΑΕΔ για την ειδικότητα ηλεκτρονικός (πρώτο έτος)
εκεί σου βρίσκουν το πρωί δουλειά με επιδότηση από το ΕΣΠΑ και το απόγευμα είναι η σχολή και μας ενημέρωσαν πως μπορούμε και από μόνοι μας να βρούμε κάποιον επαγγελματία ηλεκτρονικό για να δουλέψουμε εκεί
και ρωτάω εάν κάποιος επαγγελματίας εδώ μέσα θέλει βοηθό
λεπτομέρειες δεν γνωρίζω αλλά όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου στείλει μήνυμα το τηλέφωνό του για να επικοινωνήσει ο καθηγητής μαζί του
εγώ μένω Άγιο Δημήτριο
για να είμαι ειλικρινής με εσάς θα σας πω ότι δεν έχω τις τρελές γνώσεις πάνω στα ηλεκτρονικά αλλά ξέρω κάποια βασικά πράγματα
και έχω πραγματικά όρεξη να μάθω
και όταν λέω ηλεκτρονικό πιάνονται όλες οι κατηγορίες
σε αυτοκίνητο
σε συσκευές ήχου και εικόνας
σε τηλεπικοινωνίες
και ότι άλλο υπάρχει
ευχαριστώ όλους εκ τον προτέρων !
:laugh:
και ότι θέλετε να ρωτήσετε για εμένα ή στείλτε πμ ή γράψτε εδώ την ερώτησή σας

xsterg
02-11-14, 14:27
εγω δεν μπορω να προσφερω κατι σε αυτο εκτος απο την ευχη μου για καλη επαγγελματικη εκκινηση. ελπιζω να γινεις προσεκτικος στην εργασια σου.

ninolas
02-11-14, 15:27
σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο !
να σαι καλά !

SeAfasia
02-11-14, 15:56
καλή πρόοδο Νικόλαε,ενα πράγμα θα σου πώ
ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΟΝΟ ΣΟΥ και θα βρείς άκρη...

ninolas
02-11-14, 16:39
σε ευχαριστώ πολύ Κώστα !! :D
προσπαθώ και μόνος μου γιατί εάν περιμένω από τους καθηγητές μόνο.....κλάφτα !

midakos
02-11-14, 18:13
ΟΑΕΔ πρεπει να ειναι για κλαματα, αν κρινω απ το επαλ που ημουν εγω...παντως καλη επιτυχια στην αναζητηση σου αλλα και στην μετεπειτα συνεχεια!!

ninolas
02-11-14, 22:07
ΟΑΕΔ πρεπει να ειναι για κλαματα, αν κρινω απ το επαλ που ημουν εγω...παντως καλη επιτυχια στην αναζητηση σου αλλα και στην μετεπειτα συνεχεια!!
εγώ έχω τελειώσει επαλ μηχανικός αυτοκινήτων
η άποψη μου είναι η εξής
οκ είναι για κλάματα
αλλά πιο πολύ φταίνε οι μαθητές για αυτά που γίνονται