PDA

Επιστροφή στο Forum : Οδήγηση LED με AMS1117



Roumel
17-07-15, 14:53
Χρειάζομαι την βοήθεια και την εμπειρία σας σε μια κατασκευή. Γενικά είμαι αρχάριος στην κατασκευή ηλεκτρονικών και η ενασχόληση μου είναι από χόμπι. Έχω ένα φακό που χρησιμοποιεί 4 ΑΑ μπαταρίες για να τροφοδοτήσει ένα λαμπάκι πυρακτώσεως, εγώ αυτό το λαμπάκι θέλω να το αντικαταστήσω με ένα LED 1 W. Επειδή όμως θέλω να χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ή και αλκαλικές δεν θέλω να χρησιμοποιήσω μια αντίσταση για να ρυθμίσω την ένταση του ρεύματος για αυτό έψαξα και είδα ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω LDO ρυθμιστή τάσης όπως το AMS1117. Τα χαρακτηριστικά του LED είναι Vf~3.3 If~300mA, όταν χρησιμοποιώ το AMS1117 3.3V παρόλο που μετράω 3.3V στην έξοδο όταν συνδέω το LED η τάση στα άκρα του είναι κάτω από 3V και φυσικά και ή ένταση του ρεύματος είναι πολύ πιο κάτω από τα 300mA περίπου 160mΑ. Επίσης δοκίμασα και το ρυθμιζόμενο AMS1117 το όποιο το ρύθμισα να δίνει 250mA όταν όμως συνδέσω το LED τότε η ένταση πέφτει στα 100mA. τα παραπάνω τα δοκίμασα και με 4 αλκαλικές μπαταρίες και με 4 επαναφορτιζόμενες Ni-Mh και πάντα είχα τα ίδια αποτελέσματα. Έχει ιδέα κανείς τι κάνω λάθος και τι συμβαίνει;

GeorgeVita
17-07-15, 15:02
Ανδρέα καλώς ήλθες στο forum!
Μήπως έχεις πολύ λεπτούς ακροδέκτες στη συνδεσμολογία σου; Το AMS1117 είναι επιφανειακής στήριξης, πως έχεις φτιάξει την πλακέτα;
Βάλε μια φωτογραφία.

Σημείωση: datasheet AMS1117 (http://www.ams-semitech.com/attachments/File/AMS1117_20120314.pdf)

Προσθήκη:
Ο σωστός τρόπος να ανάψεις το LED είναι με ρύθμιση ρεύματος. Καλή λύση είναι η πηγή ρεύματος (όπως αυτή των 250mA που προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις) ή σταθεροποιημένη τάση σε υψηλότερο επίπεδο και μια μικρή αντίσταση σε σειρά. Κανένα LED δεν είναι φτιαγμένο να έχει ακριβώς τα τυπικά χαρακτηριστικά της παραμέτρου Vf.

Roumel
17-07-15, 17:20