Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Φωτιστικά Σαλονιού Βοήθεια!!



Chris89
27-01-16, 21:15
Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για την αποδοχή στο forum.

Μπορεί να ξανά έχει γίνει κάποιο παρόμοιο θέμα αλλά έχω χαοθει ψάχνω μια μέρα και δεν βρίσκω κάτι σχετικό, οπότε και να με συγχωρήσετε αν ξανά έχει αναφερθεί το ίδιο θέμα.

Πριν ξεκινήσω να σας πω για το πρόβλημα που έχω, θα σας πω ότι είμαι άσχετος με τα ηλεκτρολογικα θέματα, αλλά πιάνουν τα χέρια μου δλδ αλλάζω καμιά πρίζα, κανα διακόπτη κλπ κλπ κλπ τα βασικά.

Να μπω στο ψητό, μετακόμισα πρόσφατα και είχα 2 φωτιστικά στο σαλόνι που άνοιγαν μισά μισά με δυο διπλούς διακόπτες(κλασικό και λογικό νομίζω), το ένα έχει 4 ντουι και το άλλο 6.
Στο "καινούργιο" σπίτι λοιπόν που πήγα στο σαλόνι έχει θέση για ένα φωτιστικό και στο προθάλαμο με το που ανοίγεις την κύρια πόρτα έχει θέση για το άλλο και είχε και διακόπτες διπλούς και μονούς και στους 2 χώρους και, λέω ωραία μέχρι εδώ όλα οκ θα τα συνδέσω και όλα καλά.

Το σπίτι είναι παλιό να φανταστείτε από τους τοίχους βγαίνουν και καλώδια για απλίκες και γενικά είναι παλιό..
Με λίγα λόγια συνδέω το φωτιστικό στο σαλόνι λέω οκ νομίζω κανονικά όλα καλά και, πάω να δω τι έκανα.
Ανοίγω και ανοίγουν όλα μαζί τα φώτα!
Λέω ουπς τι λαλακια έκανα ξανα ανεβαίνω αλλάζω συνδέσεις ξανά αλλάζω, ανοίγω των διακόπτη αλλάζω τον διακόπτη αλλά και πάλι τίποτα..

Λεω οκ, ετσι μάλλον θα είναι μην έχω και απαιτήσεις παλιό σπίτι είναι οκ...
Περνάει κανα 2μηνο και πάρα πολύ λέω και άρχισε και μου έκαιγε τις λάμπες..

Ε εδώ φωνάζω έναν ειδικό, κάτι έκανε και καλα αλλά και πάλι τίποτα τα ίδια!!

Τα ίδια κάνει και το φωτιστικό το αλλο στον προθάλαμο-χολ..
Με τα πολλά λέω να σας πω το τι θέμα έχω μπας και με βοηθήσει κάποιος..

Λέω τώρα με το φτωχό μου μυαλό, μήπως επειδή δεν έχει αυτό το σύστημα με τους 2 διακόπτες τα μισά μισά, να φταίνε τα watt και να μην τα αντέχει το καλώδιο που πάει στο διακόπτη?

ΟΙ λάμπες είναι όλες παλιού στυλ..πυρακτώσεως!! δλδ 6 λάμπες τον 40watt ή καλύτερα 240W !!