PDA

Επιστροφή στο Forum : Ανεμοδείκτης - Wind Direction Sensor



e_cockroach
19-03-16, 18:23
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι κι εγώ σχετικά αρχάριος στον κόσμο των ηλεκτρονικών αλλά πολύ ενθουσιασμένος και αποφασισμένος
να εμβαθύνω. Έτσι αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου project, έναν Weather Station! Καθώς έψαχνα
λεπτομέρειες για αισθητήρες και τρόπους διαχείρισης τους, συνειδητοποίησα ότι οι έτοιμοι ανεμοδείκτες και
τα ανεμόμετρα είναι και ακριβά και πολλές φορές είναι σχετικά περίπλοκα στη χρήση. Αποφάσισα λοιπόν να
φτιάξω τον δικό μου ανεμοδείκτη.
Ο ανεμοδείκτης θα έχει μόνο 8 σημεία προσανατολισμου (Β-Ν-Α-Δ-ΒΑ-ΒΔ-ΝΑ-ΝΔ) Για να επιτευχθεί αυτό, σε
μία πλακέτα θα υπάρχουν τοποθετημένοι κυκλικά 8 reed switches, ένας κάθε 45 μοίρες. Ένας μαγνήτης
τοποθετημένος στη βάση του βέλους του ανεμοδείκτη θα ενεργοποιεί κάθε φορά ένα reed switch το οποίο θα
αντιστοιχεί και ένα σημείο προσανατολισμού. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παρακάτω σας παραθέτω το pdf
με το Pcb και το σχηματικό. (Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ το Altium οπότε συγχωρήστε με για πιθανά λάθη).
Η αρχή λειτουργίας του κυκλώματος περιγράφεται εδώ (http://www.instructables.com/id/How-to-access-5-buttons-through-1-Arduino-input/?ALLSTEPS). Το project είναι σε εξέλιξη καθώς περιμένω να μου έρθουν
κάποια υλικά. Αργότερα θα ανεβάσω εικόνες, τον κώδικα (Arduino) αλλά και περισσότερες λεπτομερείες από την κατασκευή.
Αν θέλετε πείτε μου τη γνώμη σας. Πιστεύετε θα δουλέψει; Πρέπει να προσέξω κάτι που μου διαφεύγει?

63367

manolena
19-03-16, 18:55
Καλώς ήρθες στο forum μας!

Πρέπει να προσέξεις μια λεπτομέρεια: όταν περιστρέφεται ο μαγνήτης απο τον άξονα του ανεμοδείκτη, επειδή τα reeds που έχεις τοποθετήσει βρίσκονται πολύ κοντά στο κέντρο
του κύκλου, θα ενεργοποιούνται ταυτόχρονα ίσως δύο διπλανά μεταξύ τους. Αυτό η αναλογική είσοδος του arduino ενδέχεται να το καταλάβει σαν σήμα απο τον πλησιέστερο