PDA

Επιστροφή στο Forum : Led για φλας / Τι αντιστάσεις να βάλω;



georgez
02-03-17, 23:05
Καλησπέρα!

Πρώτα απ'όλα, να προεξοφλήσω πως είμαι άσχετος από βασική θεωρία ηλεκτρισμού, τύπους κλπ. Από γενικές επισκευές και projects πάντως πιάνουν τα χέρια μου.

Είπα να αλλάξω τα φλας στο scooter μου και να βάλω led. Θες λόγω ομορφιάς, λόγω μόδας, θες για το προτζεκτ καθεαυτό, κλπ κλπ.

Οι υπάρχουσες λάμπες είναι 10w πυρακτώσεως, BAU15S δυστυχώς γιατί σε περιορίζει λίγο σε επιλογές.

Για τα πίσω φλας έχω πάρει 2 κλασσικά κίτρινο-πορτοκαλί led με 22 smd led το καθενα, από ελληνικό μαγαζί. (βλ.φωτο1)
και για τα μπροστινά φλας πήρα 2 χ 2 σετ Eagle drl switchback από Κίνα Alliexpress. (βλ. φωτο2)

Τα πίσω δεν είχαν συσκευασία. Οι μόνες πληροφορίες που πήρα είναι ότι είναι 1 watt κατανάλωση. (Κάπου τα είδα και 1,2w)
Τα μπροστά switchback drl φλας είναι από 0,5 watt το καθένα, οπότε (2 x 0.5w) 1 watt για την κάθε πλευρά.


Η μπαταρία κλασσικά 12 volt, οπότε έχει κανείς ιδέα τι ΒΑΤΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ (πςςςς εε; είδατε;;! ανακάλυψα τον τροχό!)
χρειάζεται για να δουλέψουν σωστά χωρίς hyper-flashing;
Πόσα watt και πόσα Ohm για την κάθε περίπτωση ξεχωριστά;
Δεν ξέρω αν χρειάζονται κάποιες αλλες πληροφορίες που μπορεί να βοηθήσουν...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια και τις γνώσεις σας!

Φωτο1
68858

Φωτο2
http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/wCAAAOSwZ8ZW8QWT/$_1.JPG?set_id=880000500F

gchal
03-03-17, 01:31
Καλησπέρα!

Πρώτα απ'όλα, να προεξοφλήσω πως είμαι άσχετος από βασική θεωρία ηλεκτρισμού, τύπους κλπ. Από γενικές επισκευές και projects πάντως πιάνουν τα χέρια μου.

Είπα να αλλάξω τα φλας στο scooter μου και να βάλω led. Θες λόγω ομορφιάς, λόγω μόδας, θες για το προτζεκτ καθεαυτό, κλπ κλπ.

Οι υπάρχουσες λάμπες είναι 10w πυρακτώσεως, BAU15S δυστυχώς γιατί σε περιορίζει λίγο σε επιλογές.

Για τα πίσω φλας έχω πάρει 2 κλασσικά κίτρινο-πορτοκαλί led με 22 smd led το καθενα, από ελληνικό μαγαζί. (βλ.φωτο1)