PDA

Επιστροφή στο Forum : Σήμα λειτουργίας βενζινοκίνητηρα



Sted
15-01-20, 15:29
Καλησπέρα,

θέλω να πάρω τάση από έναν βενζινοκινητήρα ώστε να οπλίζω ένα relay την ώρα που λειτουργεί. Με ποιους τρόπους γίνεται αυτό; Φαντάζομαι από το δυναμό αλλά δεν ξέρω περισσότερα, είμαι άσχετος με το άθλημα.

Τι προτάσεις έχετε;

vasilllis
15-01-20, 16:19
Καλησπέρα,

θέλω να πάρω τάση από έναν βενζινοκινητήρα ώστε να οπλίζω ένα relay την ώρα που λειτουργεί. Με ποιους τρόπους γίνεται αυτό; Φαντάζομαι από το δυναμό αλλά δεν ξέρω περισσότερα, είμαι άσχετος με το άθλημα.

Τι προτάσεις έχετε;αν δεν δώσεις περισσοτερα στοιχεία πως να σου απαντήσει κάποιος;

Sted
15-01-20, 16:22
Ρωτάω για να το συζητήσουμε. Τι στοιχεία να δώσω; Ειπα, ειμαι άσχετος με τις ΜΕΚ και τα ηλεκτρικά τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

leosedf
15-01-20, 16:45
Π.χ. είναι κινητήρας από καράβι, αέροπλάνο, αυτοκίνητο, γεννήτρια, τραίνο.

Sted
15-01-20, 16:59
Είναι κινητήρας μικρός, ισχύος 10-15Hp. Για αντλία. Δεν το έχω δει ακόμη.

steliosp.
15-01-20, 17:50
Έχει μπαταρία και δυναμό το σύστημά?
Οι κινητήρες αυτοί έναν πολλαπλασιαστή για το μπουζί έχουν μόνο συνήθως, που ενσωματώνει και το το "μάτι" για την ανάφλεξη.

Sted
15-01-20, 19:22
Ναι μηχανή με μπαταρία, μίζα, δυναμό.


Sent from my iPhone using Tapatalk

thanasisHP
15-01-20, 21:20
Ναι μηχανή με μπαταρία, μίζα, δυναμό.
k

Η λυση στο προβλημα σου ειναι πολυ απλη,,,

απο την ιδια εντολή που θα εκινει την μιζα θα ενεργοποιει και το ρελε,,το οποιο θα ειναι συνδεδεμενο και στην εξοδο του δυναμο ετσι ο δυναμο θα διεγείρεται και θα κρατάει το ρελε ON οσο ο κινητηρας δουλευει

οταν σβήσει ο κινητηρας θα πευτει η ταση και θα σβυνει το ρελε,,,, η μονη λεπτομερια ειναι οτι η μπαταρια θα φορτιζεται μεσω διοδου ωστε
να μην μπορει να ενεργοποιησει το ρελε οταν ο κινητηρας ειναι σβηστός,,

nestoras
15-01-20, 21:40
Πέρα από το είδος του κινητήρα καλό θα ήταν να γνωρίζουμε τι θα ενεργοποιείς με το ρελέ αυτό.