PDA

Επιστροφή στο Forum : Ηλεκτρολογική εγκατάσταση με νυμ



Akisdimi
18-10-20, 09:10
Καλησπέρα, επειδή είμαι αρχάριος, γνωρίζει κάποιος αν η ηλεκτρολογική εγκατάσταση θεωρείται φυσιολογική ή είναι πρόχειροδουλειά όταν ολο το σπίτι έχει περαστεί με νυμ;

nestoras
18-10-20, 09:23
Φυσιολογικο ειναι, δε χρειαζεται να πειραξεις κατι απο μονος σου.

ΣΙΣΚΟΣ
18-10-20, 10:35
Πιστεύω (για καλή τύχη του ιδιοκτήτη) να έχει το περάσει σε σπιράλ πρώτα και κουτί διακλάδωσης!!!!

Akisdimi
18-10-20, 11:06
Έχω αγοράσει ένα σπίτι και πηρα επαγγελματία ηλεκτρολόγο για να περάσει καινούργια εγκατάσταση και το έβαλε όλο νυμ, ΧΩΡΙΣ ΣΠΙΡΑΛ, ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΤΙΑ ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΗΣ και το παρουσιάζει ως φυσιολογικό και οτι δεν βγάζει θέματα. Όποιος άλλος τεχνίτης μπήκε για δουλειά στο σπίτι έχει πάθει σοκ για αυτό και στέλνω μήνυμα.

VirusX2
18-10-20, 11:12
Μήπως είναι και με ρόκες στους τοίχους;

selectronic
18-10-20, 11:15
Δυστυχώς ισχύει το "ότι πληρώνεις, παίρνεις"...
Στον πίνακα είναι όλα σε 2-3 ασφάλειες? Βάλε καμία φωτό.

el greco 1
18-10-20, 12:56
ηταν αδειουχος ηλεκτρολογος αυτος?

ΣΙΣΚΟΣ
18-10-20, 13:09
Σε παλιό σπίτι στο χωρίο του 1800 ήθελαν οι γονείς μου φως και τους πέρασε όλα τα κανάλια και διακόπτες ο ηλεκτρολόγος εξωτερικά κατ επιλογή μας .....δεν έχει σημασία αν ο ηλεκτρολόγος ήταν αδειούχος .....ο επόμενος που πάρει το σπίτι άπλα θα ενημερωθεί και για αυτό ......ΈΠΡΕΠΕ να τον είχε ενημερώσει ο πωλητής για το χωνευτό ΝΥΜ .

IXHEM
18-10-20, 13:50
......ΈΠΡΕΠΕ να τον είχε ενημερώσει ο πωλητής για το χωνευτό ΝΥΜ . ο πωλητης δεν εχει να σε ενημερωσει τιποτα.. παντος αν ο ηλεκτρολογος εχει βαλει το καλωδιο στον τοιχο χωρις σπιραλ ειναι πολυ τραγικο. ειμαι περιεργος να δω φωτογραφιες..

alpha uk
18-10-20, 15:08