PDA

Επιστροφή στο Forum : Θέλω να ξεκινήσω να ασχολούμαι με τον ραδιοερασιτεχνισμό



Αντώνης123
17-02-21, 21:36
Πιστεύω καταλαβαίνεται από τον τίτλο περί τίνος πρόκειται, οπότε να μπω αμέσως στο θέμα,
είμαι άσχετος με το θέμα αφού ασχολούμαι κύριος με ηλεκτρολογικά παρά με ραδιοερασιτεχνισμό και δεν έχω και κάποια άδεια.
Για να ξεκινήσω νόμιμα να ασχολούμαι θα πρέπει να βγάλω άδεια ή είναι δυνατόν να ασχολούμαι με κάποιες συγκεκριμένες συχνότητες ακόμα και χωρίς κάποια άδεια.
Aνείναι υποχρεωτικό να βγάλω άδεια, εγώ όμως δεν κάνω κάτι τέτοιο και απλός αγοράσω έναν πομποδέκτη και ξεκινήσω να ασχολούμαι, υπάρχει περίπτωση να γίνει τίποτα ως αναφορά την νομοθεσία.
Ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές μεταξύ του διπλώματος κατηγορίας 1 και του διπλώματος κατηγορία εισαγωγικού επιπέδου.
Όταν κάποιος θα πάει να δώσει για το δίπλωμα, ας πούμε της κατηγορίας 1, απλός μαθαίνει απέξω τις σωστές απαντήσεις όπως αναγράφονταιεδώ https://www.targ.gr/images/files/erotimatologio-radioerasitexnon-katigorias-1.pdf ( (https://www.targ.gr/images/files/erotimatologio-radioerasitexnon-katigorias-1.pdf() παπαγαλία με λίγα λογία ) ;
Έχετε κάποια σαιτ πρόχειρα όπου να εξηγούνται οι βασικοί οροί και αρχές του ραδιοερασιτεχνισμού ( αν είναι δυνατόν θα προτιμούσα στα ελληνικά ) διότι εγώ δεν βρήκα κάτι, σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας προκαταβολικά.

Eximnos
17-02-21, 22:05
Είμαι στην ίδια φάση με εσένα, το έχω ψάξει λιγο παραπάνω αλλά θα χρειαστώ κι εγώ κάποια καθοδήγηση.

Για να ασχοληθείς χρειάζεσαι απαραίτητα άδεια. Υπάρχουν νομιμες συσκευές χωρίς άδεια αλλά είναι στα UHF και ισχύος 0.5W που σημαίνει μικρή εμβέλεια (Τα λεγόμενα γουόκι τόκι)

Οι δύο κατηγορίες έχουν κάποιες λίγες διαφορές όσον αφορά την εκπεμπόμενη ισχύ, κάποιες ακόμα συχνότητες και κάποια ακόμα θέματα που ίσως ξεχνάω