Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: Ποιός Βάζει χέρι στα BEV ;

  1. #1
    Banned
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2017
    Περιοχή
    Νικαια
    Μηνύματα
    847

    Προεπιλογή Ποιός Βάζει χέρι στα BEV ;

    Δεν σπευδω να προκαταλαβω τις εξελιξεις ,αλλα τα αμιγώς ηλεκτροκινητα οχηματα
    αποτελουν μια πραγματικοτητα . Οσονουπω θα εχουμε και βαρεα οχηματα , ηλεκτρικα αστικα
    λεωφορεία σε Αθηνα και Θεσ/κη και συνεχεια θα πληθαινουν . Ευλογα προκυπτουν αρκετα ερωτηματα οσον αφορα την τακτικη συντηρηση τους,
    απροβλεπτες βλαβες , ζημιες μετα απο συγκρουσεις κτλπ .
    Ποιος κατ αρχην βαζει χερι στα BEV (Pure Electric, or Battery-Powered Electric Vehicle); Κιθαριστας η Ντραμερ ; Μηχανικος ; Ηλεκτρολογος ; μηπως Ηλεκτρονικος ;
    Μηχανικος Η/Υ ; "Σοφτγουεράς" ; Ο περίφημος "Σάμιος " γειτων στα ορια της Αμφιαλης θα τα βγαζει περα ;
    Οι τεχνικοι του φορουμ εξ' ορισμου εμπλεκονται στο αντικειμενο και θα ηθελα να ερωτησω αν υπαρχει κινητικοτητα στο χωρο,
    πχ εκπαιδευτικα σεμιναρια , συζητηση για επενδυσεις σε εξοπλισμα για ειδικα ισως συνεργεια ,κτλπ.
    Επιπλεον απο νομικης πλευρας θα χρειαστει νομοθετικη ρυθμιση ; Εχει κανεις πληροφοριες ;
    Απο πλευρας ασφαλειας ποσο φρονιμο ειναι να βαζει χερι ενας αδαης - ατζαμης σε ενα οχημα που μπορει να φερει
    πανω του ενεργεια 100 KWH , ενω και οι τασεις ειναι υψηλες ;
    Η "αγορα" θα λυσει απο μονη της τετοια θεματα ; Τι προβλεπετε ;

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.754

    Προεπιλογή

    Φίλος που έμενε πριν τρία χρόνια στην Νορβηγία ολίγον τρελός, κάποια στιγμή μου ανέφερε ότι αγόρασε δύο αυτοκίνητα ηλεκτρικά τα οποία είχαν πρόβλημα οι μπαταρίες τους και γι αυτό οι κάτοχοι τα πέταξαν στα παλιοσίδερα απ΄όπου και ο ίδιος τα πήρε.Ανοιξε (ξεμοντάρισε) μόνος του την μπαταρία του ενός αυτοκινήτου και μετρώντας βρήκε κάποια στοιχεία χαλασμένα εντελώς και κάποια άλλα μισοπεθαμένα, μου ζήτησε να του βρω στοιχεία αλλά εγώ για διάφορους λόγους του αρνήθηκα. Εκείνος βρήκε από τα παλιά μπαταρίες τις οποίες άλλαξε και τελικά έφτιαξε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά η αυτονομία του ήταν μόνο για 60 χιλιόμετρα.Ολοι καταλαβαίνουμε ότι απλά δεν έφτιαξε σωστά την μπαταρία διότι μάλλον ήθελε ολική ανικατάσταση που είναι και το πιο πιθανό.Δεν θέλω να εισέλθω περισσότερο διότι δεν ήμουν εκεί. Από όλα αυτά κατ αρχήν καταλαβαίνουμε ότι στο σύστημα των μπαταριών θα επικεντρωθούμε όλοι οι τεχνικοί και ότι αφού ένας ανίδεος πολίτης ολίγον μαμούνι έφτασε λίγο πριν κάνει την επισκευή μάλλον κι εμείς κάπου εκεί θα φτάσουμε ή ίσως λίγο πιο πέρα. Το πιο απλό είναι ότι οι αντιπροσωπείες θα κοιτάξουν να μας βάλουν στο περιθώριο με όποιο μέσον έχουν. Τα συνεργεία αυτοκινήτων με τους ηλεκτρολόγους τους θα βάζουν χέρι σε αυτά τα αυτοκίνητα.Αυτά για την ώρα.

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. #3
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    Άρτα
    Μηνύματα
    663

    Προεπιλογή

    Η λεξη ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ σου λει τιποτα ?

    0 Not allowed! Not allowed!

  4. #4
    Μέλος
    Όνομα
    χριστος
    Εγγραφή
    Jun 2016
    Περιοχή
    κερατσινι
    Μηνύματα
    324

    Προεπιλογή

    εχω την εντυπωση οτι οταν παλιωνουν τα αυτοκινητα θα τα φτιαχνουν οι ηλεκτρολογοι που θα εχουν κανει σεμιναρια κτλ.
    υπολογιζω οτι μιας και που το οικονομικο επιπεδο στην ελλαδα θα αργησει να ανεβει θα μαζευτουν πολλα παλια αλλα και αυτο δεν θα γινει και πολυ γρηγορα γιατι δεν θα αγοραστουν πολλα καινουργια για τον ιδιο λογο

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. #5
    Μέλος
    Όνομα
    Μάνος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Κρήτη
    Μηνύματα
    3.961

    Προεπιλογή

    Πηρα ηλεκτρικο κλαρκ με χαλασμενο controller κολλημενα ρελε ισχυος με κατι βραχυκλωματα ψοφιες μπαταριες
    και το εφτιαξα μονος μου.
    Ειναι 2t αλλα σηκωσα χαμηλα και 3t και οι μπαταριες μετα απο μερικες φορτισεις επανηλθανε σε σημειο που βγαζουνε χαλαρα πληρες 8ωρο δουλειας ενω μου λεγανε οτι για σκουπιδια κτλπ..
    Σε σχεση με ενα πετρελαιου που εχω ειναι κλασεις ανωτερο σε θεμα ησυχιας
    ευκολιας χειρισμου οικονομιας κτλπ.

    0 Not allowed! Not allowed!

  6. #6
    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Sep 2012
    Περιοχή
    Χολαργός
    Μηνύματα
    1.909

    Προεπιλογή

    Όσο είναι καινούρια και έχουν εγγύηση , λογικά ... το εκπαιδευμένο προσωπικό των αντιπροσωπειών . Είχα δει μια αγγελία για Tesla Greece και ζητούσαν προσωπικό ( ηλεκτρολόγους ) με πιστοποίηση εκπαίδευσης σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είχαν κάτι σχολές στην Καλιφόρνια . Άρα πιστοποιήσεις υπάρχουν , ακόμα και σε τεχνικούς που δουλεύουν ήδη στην Ελλάδα .

    Υπάρχει και ένας καθηγητής στο youtube που έχει video για επισκευή κινητήρων , μπαταριών κλπ ψάξε weber state university αν δεν κάνω λάθος

    Εννοείται πως αν βρεις ένα χαλασμένο , όπως είπε ο φίλος παραπάνω , είναι πολύ πιο εύκολο , ακόμα και ασχετος να είσαι αλλά με όρεξη για μάθηση , να δοκιμάσεις με μικρό κόστος αποτυχίας να το συνεφέρεις , ενώ φαντάζομαι δεν θα άφηνε κανείς έναν άσχετο να παίζει με το πανάκριβο καινούριο του αυτοκίνητο.
    Στο mobile.de έχει ηλεκτρικά μεταχειρισμένα με πεσμένες μπαταρίες κάτω από 10 χιλιάρικα ( nissan leaf ) , ακόμα και μέχρι 2 χιλιάρικα ( peugeot 107 electric ) . Eνας που πάει κάθε μέρα 5- 15 χιλιόμετρα στην δουλειά του θα μπορούσε να βολευτεί ακόμα και με ένα τέτοιο μεταχειρισμένο - θεωρητικά χαλασμένο - χωρίς καν να επιδιορθώσει την μπαταρία , που κατά την γνώμη μου είναι καλύτερο από καινούρια κινέζικα των 1000- 7000 ευρώ που κυκλοφορούν .
    Έτσι και αλλιώς τα ηλεκτρικά χάνουν πολύ γρήγορα την αξία τους οπότε μπορείς να βρείς ευκαιρίες .

    Η τάση φυσικά είναι να κατεβαίνει το κόστος και στα καινούρια , κοίτα το πολύ καλό για απλές μετακινήσεις citroen ami πχ , "τετράτροχο " στα 7000 ευρώ ( είναι ειδική κατηγορία ελαφρών αυτοκινήτων που στη Γαλλία δεν χρειάζεσαι καν δίπλωμα αυτοκινήτου για να οδηγήσεις )

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aktis : 29-12-20 στις 10:15

  7. #7
    Banned
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2017
    Περιοχή
    Νικαια
    Μηνύματα
    847

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από micalis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η λεξη ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ σου λει τιποτα ?
    Οι αντιπροσωπειες ειναι κυριως εμπορικες και το τεχνικο σκελος πολλες φορες το βλεπουν ως αναγκαιο κακο.
    Γενικοτερα εθεσα το θεμα , στο επισημο κεντρικο σερβις καθε αντ/ου ποιος αναλαμβανει τι;
    Ποιον προσελαβε το συνεργειο , με τι κριτηρια ; τον εκπαιδευσε;
    Εχω την εντυπωση πως ενας Ηλεκτρονικος θα κανει καλυτερα τη δουλεια , μεσα σε ολα ειναι , αφου μαθει
    και λιγα μηχανολογικα .Πχ εδω μεσα στο φορουμ κρινοντας απο τις μερακληδικες κατασκευες ορισμενων ,ανετα θα μπορουσαν
    να ανταποκριθουν στο εν γενει σερβις ενος Ηλεκτρικου οχηματος με πολλα κιλα ηλεκτρονικα πανω του .Αντιθετα ο κλασικος
    μηχανικος θα τα βρει μπαστουνια και περισσοτερο θα ασχολειται με την αναρτηση και την πεδηση.
    Στην πορεια θα σκασουν και τα μεταχειρισμενα ,χωρις εγγυηση και με τα επισημα συνεργεια να ειναι ως συνηθως φωτια και λαυρα ,
    θα υπαρξει αναγκη και για τα συνεργεια της γειτονιας . Τους Ηλεκτρονικους βλεπω κυριως να βγαζουν τα καστανα απο τη φωτια και
    δικαιως να τα κονομανε χοντρα στη πορεια πχ για περασμα του νεου "λειτουργικου" - firmware , bios κτλπ .
    Τα σχολια σας ...

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nepomuk : 29-12-20 στις 14:54

  8. #8
    Μέλος Το avatar του χρήστη MacGyver
    Όνομα
    Steve
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    SKG
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nepomuk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι αντιπροσωπειες ειναι κυριως εμπορικες και το τεχνικο σκελος πολλες φορες το βλεπουν ως αναγκαιο κακο.
    Στην Γερμανία που ο κύκλος ζωής είναι 5 χρόνια μπορεί να είναι έτσι. Εδώ μάλλον ανάποδα είναι τα πράγματα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nepomuk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τους Ηλεκτρονικους βλεπω κυριως να βγαζουν τα καστανα απο τη φωτια και
    δικαιως να τα κονομανε χοντρα στη πορεια πχ για περασμα του νεου "λειτουργικου" - firmware , bios κτλπ .
    Επιτέλους έρχεται η δικαίωση. Παλιά αλλάζαμε τις λάμπες στις τηλεοράσεις και βγάζαμε κανένα μεροκάματο. Μετά μόνο με τις αλλαγές ηλεκτρολυτικών στην πείνα.
    Θα δουλέψετε και εσείς οι λογιστές αφού θα ψάχνετε τρόπο να κρύψουμε τα κέρδη μας!

    0 Not allowed! Not allowed!

  9. #9
    Banned
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2017
    Περιοχή
    Νικαια
    Μηνύματα
    847

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από MacGyver Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα δουλέψετε και εσείς οι λογιστές αφού θα ψάχνετε τρόπο να κρύψουμε τα κέρδη μας!
    Μενω εκπληκτος,δεν το περιμενα ποτε απο σενα .
    Τεσπα μολις ανοιξει ο καιρος και οι πτησεις προτεινω αλλαγη εδρας, παντα Μεσογειακα , Μαλτα !
    Ειναι οι λιγοτερο μαρτυριαρηδες ,ακομα και απο τους αδελφους Κυπριους.
    Οσο για το τεχνικο σκελος σε λιγα χρονια τα οχηματα θα "μανιπουλαρονται" -χειραγωγουνται εξ' αποστασεως.
    Γιατι να μην το κανεις αυτο με δεδηλωμενη εδρα τη Βαλετα ;

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nepomuk : 29-12-20 στις 19:06

  10. #10
    Μέλος Το avatar του χρήστη MacGyver
    Όνομα
    Steve
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    SKG
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή

    Χαχά !!! Πάνω στην χαρά του επερχόμενου πλούτου, παρεσύρθην και έχασα τα λόγια μου.
    Ατυχής έκφραση το 'κρύψουμε'. Να δικαιολογήσουμε είναι το σωστό.

    - Η επισκευή στα αυτοκίνητα θα ακολουθήσει τους κανόνες της βιομηχανίας. Ένας 'μηχανικός' που θα ξέρει λίγο από όλα και παράλληλα με την βοήθεια του κοινού (κατασκευαστή, software, online με τα κεντρικά) θα αφαιρεί - αντικαθιστά μπλόκ. Όλα θα έχουν build in test και το μόνο που θα χρειάζεται είναι κάποιος επιπλέον οπτικός έλεγχος και κάποια μηχανικά στρές πχ ακρόμπαρα, ψαλίδια κλπ.
    Μερικά σεμινάρια που και πού και τέλος. Δεν θα χρειάζονται ειδικές γνώσεις.
    Και τώρα ο ηλεκτρολόγος στην αντιπροσωπεία μήπως επισκευάζει την μίζα, την μπαταρία, τον εγκέφαλο;
    Πόσο μάλλον να βάλει χέρι στον ηλεκτροκινητήρα. Τι να κάνει τύλιγμα η να αλλάξει καρβουνάκια;
    Τα update γίνονται και τώρα (όχι απόλυτα από τον ηλεκτρολόγο) αλλά και από τους μηχανικούς. Στην ουσία προτείνει το ίδιο το software και ο χειριστής συμφωνεί, δεν είναι επιστήμη.

    0 Not allowed! Not allowed!

Παρόμοια Θέματα

  1. Πήρα τα εξόδου στο χέρι;
    By john_b in forum Ραδιοερασιτεχνισμός
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-12-14, 14:59
  2. Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-08-14, 01:04
  3. Ποιές μπρίζες για TV;
    By tre in forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-09-09, 10:17
  4. ποιός op-amp μου χρειάζεται ?
    By DT200 in forum Ερωτήσεις Αρχάριων
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-07-08, 17:07
  5. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-01-05, 14:55

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας