0
Δεν σπευδω να προκαταλαβω τις εξελιξεις ,αλλα τα αμιγώς ηλεκτροκινητα οχηματα
αποτελουν μια πραγματικοτητα . Οσονουπω θα εχουμε και βαρεα οχηματα , ηλεκτρικα αστικα
λεωφορεία σε Αθηνα και Θεσ/κη και συνεχεια θα πληθαινουν . Ευλογα προκυπτουν αρκετα ερωτηματα οσον αφορα την τακτικη συντηρηση τους,
απροβλεπτες βλαβες , ζημιες μετα απο συγκρουσεις κτλπ .
Ποιος κατ αρχην βαζει χερι στα BEV (Pure Electric, or Battery-Powered Electric Vehicle); Κιθαριστας η Ντραμερ ; Μηχανικος ; Ηλεκτρολογος ; μηπως Ηλεκτρονικος ;
Μηχανικος Η/Υ ; "Σοφτγουεράς" ; Ο περίφημος "Σάμιος " γειτων στα ορια της Αμφιαλης θα τα βγαζει περα ;
Οι τεχνικοι του φορουμ εξ' ορισμου εμπλεκονται στο αντικειμενο και θα ηθελα να ερωτησω αν υπαρχει κινητικοτητα στο χωρο,
πχ εκπαιδευτικα σεμιναρια , συζητηση για επενδυσεις σε εξοπλισμα για ειδικα ισως συνεργεια ,κτλπ.
Επιπλεον απο νομικης πλευρας θα χρειαστει νομοθετικη ρυθμιση ; Εχει κανεις πληροφοριες ;
Απο πλευρας ασφαλειας ποσο φρονιμο ειναι να βαζει χερι ενας αδαης - ατζαμης σε ενα οχημα που μπορει να φερει
πανω του ενεργεια 100 KWH , ενω και οι τασεις ειναι υψηλες ;
Η "αγορα" θα λυσει απο μονη της τετοια θεματα ; Τι προβλεπετε ;